Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sminker meg, og innrømmer det, men med priming, concealer, foundation, øye- og leppesminke, finish/setting-spray, samt alle vanlige morgengjøremål OG sette opp hanekammen er jeg fremdeles ferdig før de fleste jentevennene mine.

Skrevet

Et kvinnfolk jeg gikk i klasse med før gikk konstant med sminkespeil i hånden. Starten av timen, underveis i timen og før friminutt satt ho med det satans speilet og rettet på sminken. (Ho så helt jævlig ut uansett)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Da har jeg omsider tatt det tunge steget og lagt ut filmene mine for salg. Trenger penger ettersom jeg mest sannsynligvis bestiller meg nytt kamera i dag :p

Skrevet

Hvem faen skrudde på sky-maskinen? HVEM? Tenkte jeg kunne få solt meg litt på ryggen også siden hele dagen gikk med på soling av framsiden men neida...

Jaja, morgendagen ser litt bedre ut :)

Hms...fikk en flaske vin i dag gjorde jeg også :fun::ermm:

Synd jeg egentlig er noen vin-drikker.

Skrevet

Jeg gidder ikke sminke meg noe særlig for tiden. Med mindre det er en eller annen anledning. Huden min ble mye bedre av å få litt ferie av og til.

Skrevet

Har bare sminket meg noen få ganger i livet, da brukte jeg lang tid, men samtidig, da skulle jeg ut på scena da så måtte jo se gøy ut. Selv om det var litt artig å se alle vi folka som spilte i bandet, tøffa karene satt der å bare: "sender du over pudderkvasten eller?" "Har noen noe babyolje slik at det sitter bedre" O.l. :p

Skrevet (endret)

Det var nok ikke uvanlig å høre i garderober backstage på metalkonserter på 80-tallet :p

"Hey, hårsprayen min er tom, kan jeg låne din eller?"

Vedder på at hullet i ozonlaget over L.A. minsket kraftig når alle glamrock-bandene gikk konkurs/døde/sniffa for mye dop.

Endret av Bytex
Skrevet

Det var nok ikke uvanlig å høre i garderober backstage på metalkonserter på 80-tallet :p

"Hey, hårsprayen min er tom, kan jeg låne din eller?"

Vedder på at hullet i ozonlaget over L.A. minsket kraftig når alle glamrock-bandene gikk konkurs/døde/sniffa for mye dop.

Enig med den, vi kjører uten sminke nå da, kanskje litt effekt sminke, blir liksom feil å stå på scena med black metal sminke når vi har gått mer over til melodiøs ekstrem metal, også vil vi ikke hjemme oss bak noe på en måte.

Skrevet

Men sminke er jo så gøy! Skjønt, å sminke seg for å se "naturlig" ut (nypult/whatever) eller være platinablond og IKKE bruke brunkrem, i stedet smører man på med svart eyeliner og ser fullstendig whiskey-tango ut er faktisk verre enn de som sminker seg for å se naturlig ut. Hvis du ser ut som om Ke$ha er forbildet ditt ser du best ut uten sminke, samme hvor fugly du er.

Skrevet

Må si jeg synes naturlig utseende er best egentlig, men litt for å få litt mer farge i skinnene og å se litt mer levende ut og framheve det naturlige er greit :)

Skrevet

Jeg er ganske kul når jeg er naken, altså

Det er jeg også. Noen ganger så labber jeg naken rundt nesten hele dagen fordi det er så deilig med luft på pungen. Leiligheten min er nesten et mini-naturist-reservat. Er jo ikke mye jeg trenger å kle på meg for hvis ikke jeg skal ut eller noe.

Eneste er at det kanskje er en fordel å kle på seg om man f.eks. skal steike bacon.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...