Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare husk å bruke nok epler, mange som bruker alt for lite så det omtrent bare smaker deig

Jeg foretrekker at det nesten er mer epler enn deig. :p
Skrevet (endret)

Tja, personlig hadde jeg neppe brukt mer enn 10-15 000 på en ny PC i dag. :) Kommer vel an på hva slags behov du har, samt hvor mye penger du er i besittelse av.

Endret av Sidious
Skrevet

Syns dere 20-25 tusen kroner er for mye å bruke på en PC?

Kommer ann på hva pc'en skal brukes til. Er det til gaming så er det mye synes jeg.

Skrevet (endret)

Jeg skal selge min nåverende pc for 7,500 kroner. Og har en sommerjobb, så jeg trenger bare å tjene 13-15 tusen for å kjøpe ny pc, så det blir nesten som om jeg skulle betalt 13-15 tusen kroner.

Det blir jo vannavkjøling og alt, liksom. Kommer til å bruke den til spilling. Kjøper også en SSD harddisk på 120GB som vist nok skal være den raskeste på markede, fra OCZ.

Endret av Romis
Skrevet (endret)

Syns dere 20-25 tusen kroner er for mye å bruke på en PC?

nei, jeg brukte nylig 32 :tease:

noe som av 99% av folk synes var en dårlig idee av en eller annen grunn

Endret av Balli
Skrevet

25 000 på en spillPC er bortkastet penger.

Kjøp en PC til 8 000, og den varer like lenge. Du får kanskje ikke spilt på SUPER DUPER MAXIMUM POWAHZ WITH SPARKLY SHIT, men det holder mer enn nok.

Putt så de 17 000 du sparte på en sparekonto.

Skrevet

Kjøp heller en ny PC eller oppgrader om noen år. Så dyre PCer stuper så sykelig mye i verdi at du hadde gått på gråten om du fikk vite tallene.

Skrevet

25 000 på en spillPC er bortkastet penger.

Kjøp en PC til 8 000, og den varer like lenge. Du får kanskje ikke spilt på SUPER DUPER MAXIMUM POWAHZ WITH SPARKLY SHIT, men det holder mer enn nok.

Putt så de 17 000 du sparte på en sparekonto.

nei bruk over 20k minimum så kan du spil på übermaxlættis2k1billion oppløsninger ! :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...