Llandari Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Nei, det er det ikke. Er jo det som gjør det så genialt. Alt er bra
Petter Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Kan ikke si at jeg ser den helt, litt kjedelig å høre den samme sangen 15 ganger på en cd.
Datasmurf Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Weird ... Noen har skrudd av PC-en min i løpet av natta. o_O
Datasmurf Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Ha ha, men serr. Døra låst, og kun PC-en var av. Skjermen og Xboxen sto på som vanlig.
Sameboe Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Ha ha, men serr. Døra låst, og kun PC-en var av. Skjermen og Xboxen sto på som vanlig. Det var poltergeistet som flyttet inn hos deg igår.
Shikaru Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Høres behagelig ut. Sist jeg var i Syden var med muttern og stefaren min, noe jeg aldri skal gjøre igjen. Får se om jeg ikke tar meg en tur neste år, hadde vært rimelig greit. det funker som regel ikke nei, ettersom ihvertfall mine foreldre bare vil "slappe av" og gå å luske rundt.
Petter Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Nå? Skjer det noe idag? Lite, skal komme meg igjennom dagen på jobb og komme meg hjem for å sove en times tid.
WheelMan Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Nå? Skjer det noe idag? Jeg har nummeret ditt. Ringer deg når jeg nærmer meg Oslo.
b-real Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Ingenting er så artig som å innse at vannkokeren i kollektivet er ødelagt og gå å irritere deg over det i et par uker før man kommer på at man har jo en vannkoker stående på hylla på rommet som en fikk i gave av gamlingen I'm retarded.
KvitKnekt Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har nummeret ditt. Ringer deg når jeg nærmer meg Oslo. Sweet! Ingenting er så artig som å innse at vannkokeren i kollektivet er ødelagt og gå å irritere deg over det i et par uker før man kommer på at man har jo en vannkoker stående på hylla på rommet som en fikk i gave av gamlingen I'm retarded. Eventuelt bruke gamlemetoden? Kjele med vann på komfyr?
Bytex Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Jippi, jeg skal på jobb kl 14-22 så er det helg helt til mandag 22
b-real Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 smart Jeg vet, jeg har mine øyeblikk Jeg har nummeret ditt. Ringer deg når jeg nærmer meg Oslo.Sweet!Ingenting er så artig som å innse at vannkokeren i kollektivet er ødelagt og gå å irritere deg over det i et par uker før man kommer på at man har jo en vannkoker stående på hylla på rommet som en fikk i gave av gamlingen I'm retarded. Eventuelt bruke gamlemetoden? Kjele med vann på komfyr?For å koke en kopp med pulverkaffe? Neeh, det tar for lang tid. Jeg vil også til byen! Dumme teite jobb-ting
Anbefalte innlegg