Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Alle mine klær henger på en stol.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fem? Har du Narnia i en av dem?

Skrevet

Har et lite skap med en dør som ikke kan lukkes, på døren henger det seks skjorter og inni skapet er det et virrvar av rot egentlig. Når det kommer til å kle på seg tar det kanskje fire til fem minutter, dette er inkludert sko og jakke.

Skrevet
Fem? Har du Narnia i en av dem?

633698086074196535-iminyourcloset.jpg

Jeg har ett klesskap å det holder i massevis.

Nå blir det løfting å bæring resten av kvelden, håper man blir ferdig med flytting i dag.

En glimrende tid å sortere klær er når man flytter. Får kastet mye teite og gamle plagg dog det blir alltid med noen overlevere for some reason :hmm:
Skrevet

Kanskje mer hjelpsom for oss nybegynnere.

Hamburgere til middag,skulle gjerne ha grillet de men det får en ta en annen gang. Får iallefall med fantastiske bacon-skiver da jeg var så lur å huske på å ta med meg baconet på jobb og fikk de kuttet opp i akkurat passe tynne skiver med en sånn skjærer de har i butikkene for å skjære pålegg med.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ostepølse, bacon og....paprika??

Har ikke mer i kjøleskapet. :(

Skrevet

Serverkapasiteten til dette forumet imponerer meg mer og mer for hver dag.

Det er neppe serverkapasiteten som er problemet, men heller feil i forumprogramvaren som fører til overbelastning.

Skrevet

Skal vist være en del forbedringer til 3.1

Så en graf et eller annet sted der en viste at etter 3.1 så bare økte server-loaden med 3-400% mer (iallefall noe helt sinnsykt mye) sammenlignet med før oppgraderingen til 3.0

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...