NgZ Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg foretrekker jenter som veit hva de kan, og som tar full kontroll. Men kibs begynner å slår deg i ansikter og sånt mens man holder på.du må slutte å ta så mye hallisfremkallende "medisiner" bundy. ^^
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) bundy: Det gjør det ikke mer sunt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ... kom det tørt fra L4r5 som plutselig følte seg som forumets største hykler Endret 9. januar 2008 av L4r5
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 bundy: Det gjør det ikke mer sunt ... kom det tørt fra L4r5 som plutselig følte seg som forumets største hykler Du snakker av erfaring. Det er da ikke hyklerisk. ^^
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 bundy: Det gjør det ikke mer sunt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ... kom det tørt fra L4r5 som plutselig følte seg som forumets største hykler Joda, RESEPT MANN, RESEPT!!
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hvem får du resept av?bare lurer Han fyren på hjørnet, vet du. Neida, legen.
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg legger meg. Gymprøve i morgen, wee. *glede seg* Natta til alle som tror de risikerer å møte meg, og natta til ham som må møte meg.
Iverfar Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hvem får du resept av?bare lurer Han fyren på hjørnet, vet du. Neida, legen. Knas, skulle ønske jeg hadde en sånn lege. Og lykke til med Gymprøve, Kibs:- ) Endret 9. januar 2008 av Iver.th
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Knas, skulle ønske jeg hadde en sånn lege. Og lykke til med Gymprøve, Kibs:- ) Neida, bare manipulere det. Jeg får buttloads of medisiner jeg kan selge hvis jeg vil.
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg legger meg. Gymprøve i morgen, wee. *glede seg*Natta til alle som tror de risikerer å møte meg, og natta til ham som må møte meg. Må og må Det er nå helt frivillig. Natta og lykke til.
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Du snakker av erfaring. Det er da ikke hyklerisk. ^^Slik akn man også se på det ja Joda, RESEPT MANN, RESEPT!!Vel... Man fikk jo rohypnol på resept før. Og for enda lenger siden fikk man opium på resept. Gjør det stoffene sunne? Hvem får du resept av?bare lurer Enkelte leger er "snillere" enn andre med reseptblokka Endret 9. januar 2008 av L4r5
Iverfar Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 "legger" jasså, visste ikke at de kunne gi deg resept. Nå var jeg artig.
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 "legger" jasså, visste ikke at de kunne gi deg resept. Hææææ? Aner ikke hva du snakker om. *forte seg å redigere den åpenbare tasteleifen*
Iverfar Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 "legger" jasså, visste ikke at de kunne gi deg resept. Hææææ? Aner ikke hva du snakker om. *forte seg å redigere den åpenbare tasteleifen* Det er greit det, det er greit:- )
b-real Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Faen faen faen! Jeg vil hjem å se The Daily Show og Colbert. Er så spent på hva de har fått til uten sine egentlige manus-forfattere (streiken i hollywood)
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor er det slik at alle gode filmer, og serier som virkelig er bra, alltid skuffer deg på slutten? Seriøst jeg blei utrolig skuffet over en animasjons serier jeg så på nå.. dårlige greier.. De gode vant jo Hva skjer i kafèen i kveld/natt da?
Anbefalte innlegg