Slimda Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg haaar jo det. Nipsliping er ikke å oppføre seg, unge dame! Jeg har ikke sett noe som helst av denne oppførselen fra Lemon, og kan dermed slå fast at hun har oppført seg. Noe som er litt synd. Vi liker skitne små piker...
Coa Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 1: Hva skal du jobbe som? 2: Nei, det har vi ikke. 1. Politiet eller brannvesenet 2. Det kalles datamaskiner I politiet kan du definitivt komme til å få bruk for grunnleggende matematikk, sannsynligvis også i brannvesenet. Og nei, datamaskiner gjør ikke all matten for oss. Det er det jeg sier. Jeg har ikke bruk for noe annet enn det grunnleggende dvs dividere, subtrahere, addisjon og multiplikasjon. Jeg tviler på at jeg har bruk for avanserte matteformler når jeg jobber som en politibetjent eller brannmann. På skolen gjør vi hvertfall all matten på pc, og dessuten kan en liten kalkulator gjøre underverker
Lemon Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg haaar jo det. Nipsliping er ikke å oppføre seg, unge dame! Han juger! Ver har vert hjemme i 1 time og 23 min Jeg våkna nå =D Skal vi bytte liv? Slimda: Ja, jeg lever jo tross alt i sølibat.
Petter Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Ver har vert hjemme i 1 time og 23 min Jeg våkna nå =D Du er arbeidsledig det er vertfall juks
darkness| Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 De webkafe-tingene på OsloS...er det mulig å få skrevet ut ting der eller?Ja, men du må betale.Det var en rimelig forberedt på da egentlig. Hva skal du skrive ut?
Lemon Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Sølibat er fint det. Lite søl og slikt. Ja, det er det som driver meg.
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Sølibat er fint det. Lite søl og slikt. Ja, det er det som driver meg. Pøh. Nekter å tro at du lever i sølibat frivillig. Jeg gjør i alle fall ikke det.
Lemon Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Sølibat er fint det. Lite søl og slikt. Ja, det er det som driver meg. Pøh. Nekter å tro at du lever i sølibat frivillig. Jeg gjør i alle fall ikke det. Jeg gjør faktisk det! Som et eksperiment, da. Ikke fordi det er sølete.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Pøh. Nekter å tro at du lever i sølibat frivillig. Jeg gjør i alle fall ikke det. Selvfølgelig gjør hun ikke det. Hun kommer til å angre hvis hun horer mere rundt nå.
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Nå vil jeg VIRKELIG hjem og spise... faen så sulten jeg er
Lemon Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Pøh. Nekter å tro at du lever i sølibat frivillig. Jeg gjør i alle fall ikke det. Selvfølgelig gjør hun ikke det. Hun kommer til å angre hvis hun horer mere rundt nå. Du daaa.
Natrich Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Nå vil jeg VIRKELIG hjem og spise... faen så sulten jeg er Kantine ftw?
Programvare Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Nå vil jeg VIRKELIG hjem og spise... faen så sulten jeg er Pyse. Ekte menn kan gå flere dager uten mat!
b-real Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 De webkafe-tingene på OsloS...er det mulig å få skrevet ut ting der eller?Ja, men du må betale.Det var en rimelig forberedt på da egentlig.Hva skal du skrive ut? Billetter til konsert i kveld: Kollwitz og Quiritatio http://www.youtube.com/watch?v=oYn1v9DAlLA&feature=player_embedded Kollwitz hørtes ufattelig spennende ut rett og slett, tror de kan treffe meg ganske så bra og Quiritatio er et band ifra min hjemplass Sortland der jeg kjenner folkene som spiller. Kan bli en awsome kveld.
Lemon Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 (endret) Nå vil jeg VIRKELIG hjem og spise... faen så sulten jeg er Pyse. Ekte menn kan gå flere dager uten mat! I beg to differ. Endret 28. april 2010 av Lemon
Sameboe Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Nå vil jeg VIRKELIG hjem og spise... faen så sulten jeg er *Gomle på kanelbolle* Jeg skal hoppe på bussen om to sek, personalmøte på hotelet i Hokksund
Slimda Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Pøh. Nekter å tro at du lever i sølibat frivillig. Jeg lever frivillig i sølibat. Helt inntil et kvinnelig vesen oppfyller mine mange krav. Da er ikke jeg sølibat lengre.
Anbefalte innlegg