Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg har i hvertfall hatt det sånn, at jeg har blitt "nummen" i kjipe perioder. Nedturene gjør jo oppturene mye bedre - verdt det etter min mening. Du har rett i det, det er nedturene som gjør opptturene verdt å vente på. Men forsåvidt er det også forståelig at en blir likegyldig og kald, jeg var veldig mye det før. (Og er enda, ifølge noen) Ikke så rart om du er, er kaldheten som gjør at man ikke blåser huet av seg og samtidig man håper på opptur. "setter på Slipknot til Lemon" For og hoppe etter Tøsa: "hopp nakne rundt og vift med fingrene" Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Er det noen som har husket å kle seg ekstra utfordrende i dag? Det er boobquake-day i dag vet dere.
Aleks Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 http://open.spotify.com/track/2f95dQ7BiKQliyT7E33JYx Eargasm.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Del litt av din glede da! Jeg vil ha et anfall av glede nao! Har ikke akkurat stort overskudd av det, hadde sikkert vært lettere IRL. *kile til du får anfall*
darkness| Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jeg skulle ønske jeg var mer likegyldig. Da vet du ikke hva du ønsker deg tror jeg. Sant nok. Jeg veit jo egentlig at jeg innerst inne foretrekker å føle ting. Det blir bare litt mye av og til, jeg blir så lett lei meg. I perioder kan jeg liksom ikke lese nyheter, liksom. Det er hardt å være jente
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) "hoppe rundt" darkness: Er man jente automatisk hvis man er slik til tider da er jeg 2 meter høy og totalt "pippe"-løs dame :!: Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria
Eplefe Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jeg må kle på meg, skal til legen om en tyve minutters tid. Frister lite, jeg er for dårlig til å ha lyst til å gå ut. Ulogisk nok.
Niqābninja Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Dagens vær: Overskya Dagens humør: Meh. Salig blanding av skolelei, tullete forelska og trøtt. Dagens band: Manowar Har hørt folk nevner at likegyldighet er et tegn på depresjon. Hvor sant er dette, noen som aner? Jeg har hele livet vært likegyldig, liker det, da slipper jeg opp- og nedturer. Mye bedre slikt. Problemet er at nedturene blir borte. Nå kan vel jeg egentlig bare prate for meg selv. Men "frykten" for konsekvenser er ikke tilstede lenger, og man gjør mye man ellers ikke ville gjort. Det er absolutt ingenting som betyr noe lenger, og det skaper en del stygge konsekvenser etterhvert. For å ikke snakke om at det skaper en stor distanse mellom deg og alle andre. Til slutt kan det gå så langt at den eneste grunnen til at en ikke har avslutta alt, er fordi man ikke ser vitsen. Jeg har alltid vært likegyldig til en viss grad og det kan være godt å ikke bry seg så mye innimellom, men så likegyldig som jeg var på mitt verste vil jeg absolutt aldri være igjen.
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Det er hardt å være jente Selv om dere er hormonelt predisponert så er ikke dere jenter de eneste som kan ha humørsvingninger.
Aleks Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Encouraging song http://open.spotify.com/track/6PrKZUXJPmBiobMN44yR8Y
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Genial gruppe med tanke på hvor mange der er på scenen og det ikke blir bare surr i lyden Bazu: Problemet kommer veldig hardt når man har samboer, det og være kald er jævlig til tider. For min sin del ihvertfall. Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 "hoppe rundt" *ta tak i og danse rundt med*
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Genial gruppe med tanke på hvor mange der er på scenen og det ikke blir bare surr i lyden Ikke tull, 9 stk i et band er godt gjort!
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 "hoppe rundt" *ta tak i og danse rundt med* "Legge deg på skuldra og hoppe rundt" Petter: De har seriøst god lyd for og være live så er dønn enig med deg. Har alt av de så er vel det man kaller fan :!:
Lemon Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hei! Jo, jeg hadde en deit. Det var hyggelig. Vi så Kick-Ass som var hysterisk morsom og hadde et episk soundtrack.
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Kick-Ass får 10 av 10 stjerner hos meg. En tilnærmet perfekt film.
Slimda Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Dagens "påske"nøtt... Hvor satte jeg fra meg koppen med kakao... *gå på letetur* Til høyre. Se til høyre. Jeg fant koppen! Stod på et møterom, av alle ting... Og kakaoen var kald, så jeg måtte hente ny... Og nå er den dosen tom også... Neste kopp incoming!
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Fikk til tider følelsen av at jeg så Luc Bessons "Leon" i komedie-versjon.
Anbefalte innlegg