Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Oda, ikke ignorer meg når jeg er nærhetssøkende. Kom til Bergen og se Porcupine Tree med meg!
Niqābninja Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Apropos hunder som ble diskutert baki her; gikk akkurat tur med min. Vi gikk en tur vi pleier å gå hver dag, en kort en bak huset, gjennom en liten skog, tar ca 10 min. Fin og kort tur. Men i dag, ved en huske som man kommer til ganske tidlig, stoppa bikkja mi opp og begynte å knurre heftig. Hun måtte stå der litt og titt og snuse før vi kunne gå forbi. Merkelige greier. Gammel er hun?
CypheroN Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Apropos hunder som ble diskutert baki her; gikk akkurat tur med min. Vi gikk en tur vi pleier å gå hver dag, en kort en bak huset, gjennom en liten skog, tar ca 10 min. Fin og kort tur. Men i dag, ved en huske som man kommer til ganske tidlig, stoppa bikkja mi opp og begynte å knurre heftig. Hun måtte stå der litt og titt og snuse før vi kunne gå forbi. Merkelige greier. Gammel er hun? Blir 11 i August. Har hatt sine problemer, opererte nylig, men hun spretter og hopper enn så lenge.
Lemon Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Oda, ikke ignorer meg når jeg er nærhetssøkende. Kom til Bergen og se Porcupine Tree med meg! Jeg vil, jeg vil! Evt. kan du bli med meg på Roskilde og se dem!
b-real Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 er det syrtec som hjelper mot fyllesyke?Nei men jeg tror zyrtech vist nok skal ha noen effekt etter det jungeltelegrafen sier. Jeg tror nok heller ditt beste hjelpemiddel hadde vært å heller kanskje la flaskene ligge et par dager mann. Sånn, seriøst.
L4r5 Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 er det syrtec som hjelper mot fyllesyke? Alt av antihistaminer kan hjelpe. Zyrtec funker delvis, men Polaramin er bedre. Reisesyketabletter kan også ha en effekt. Hvertfall mot kvalmen.
Eplefe Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Det staves Zyrtec. Og det som hjelper mot fyllesjuke er å ikke drikke mange dager på rad, drikke mye vann og spise noe salt.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Det er en festival jeg har lyst til å dra på, men kan hende jeg må jobbe en del i sommer. Hvis ikke kan du alltids smugle meg inn!
L4r5 Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 http://blogs.discovermagazine.com/discoblog/2010/04/21/ncbi-rofl-bad-news-you-have-a-tumor-good-news-its-really-cute/ Søte kreftsvulster.
Lemon Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Det er en festival jeg har lyst til å dra på, men kan hende jeg må jobbe en del i sommer. Hvis ikke kan du alltids smugle meg inn! Will do.
Petter Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 beklager at jeg skrev det feil. Men dropper det for vet ikke om apoteket er oppe. Må en tur på butikken nå...
b-real Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 A team of 30 Spanish doctors say they have successfully performed the world's first full face transplant. A man injured in a shooting accident received the entire facial skin and muscles - including cheekbones, nose, lips and teeth - of a donor.The man is recovering well after the 22-hour operation, said a spokesperson from Vall d'Hebron University Hospital.Another 10 face transplants have been carried out around the world, but this is believed to be the most complex. Hospital spokesperson Bianca Bont told the BBC: "This is the first total face transplant."There have been 10 operations of this kind in the world - this is the first to transplant all of the face and some bones of the face."
L4r5 Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Faens Tottenham. Duster. Du er ikke i fotballkategorien nå, Herr Brun.
Eplefe Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Æhæhæh, jeg godter meg skikkelig over hele tottenham-greien.
Herr Brun Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Faens Tottenham. Duster. Du er ikke i fotballkategorien nå, Herr Brun. Og så?
CypheroN Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Skjorta klar, drikka klar, da var det bare å vente et par timer…
Petter Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Skjorta klar, drikka klar, da var det bare å vente et par timer… HVOR?
CypheroN Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 (endret) Skjorta klar, drikka klar, da var det bare å vente et par timer… HVOR? Tre venniner feirer bursdag sammen. De leier et bygg nedi her som vi alle samles i. Endret 24. april 2010 av CypheroN
Anbefalte innlegg