Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fordi jeg reagerer på holdningen du prater til andre bruker på som denne gangen var Kim S.

Jeg tror du missforstår det å prate om ting og det å "knive" om ting er litt forskjell..jeg er ikke ute etter å rive kjeft med deg konkret, motsetning til det du tror men når du lirer av deg slik så blir det for teit til å ikke kommentere det.

Du synes det er teitere å si til noen at det å blande piller og alkohol er dumt og særdeles lite respektabelt, enn det er å faktisk blande piller og dop? Det er jo en uortodoks tankegang.
Nei det er ikke det jeg sier og ikke legg ord i munnen på meg som jeg ikke mener eller tenker er du snill :)

Min tankegang er vel kanskje litt i den gaten Mr.Lef.. skrev. Men samme det..en kommer aldri til mars allikevel.

nicethings.jpg

Med andre ord, alt er ved det samme gamle :wee:

http://www.youtube.com/watch?v=7qDlE9qUXyA

"Nothing changes, it's the same."

Savner Glucifer jeg :(

Jeg har fuglekvitter utenfor vinduet her nå, så jeg hører heller på det, enn å høre på all småkjeklinga her :wee:
Vær glad du ikke har de ifra 0500 om morgenen, det er idyllisk et par ganger og så er det hat. Er for små til å treffe med luftgevær også :(

Wow, her var god stemning. Hva med å begynne på ny, frisk start? Sukk.
Nytter ikke. Hvor ofte har ikke det vært prøvd? :=

Skal kjøpe presskannekaffe etterpå og jeg er hypp på å prøve noe nytt. Er det noe dere anbefaler?

HONDURAS MORENO 2009 CUP OF EXCELLENCE #9

Pris pr 1/4 kg: 85,-

• Farm: Finca Moreno

• Produsent: Pedro Moreno

• Distrikt: Santa Barbara

• Land: Honduras

• Høyde over havet: 1590 m

• Bønnetype: Bourbon

• Prosessering: Vasket

Smaksbeskrivelse: En mild og balansert kaffe. Den fremstår som klar delikat og leskende.

Beste kaffen :love:

Hvilken skal jeg se nå?

[X] CSI

[ ] Supernatural

[ ] Flashforward

Hvilken CSI er det du ser på? Det er så mange spinnoff og jeg syns alle sammen blir akkurat det samme uansett casting og location:S

Føler meg som Grohl atm:

http://www.youtube.com/watch?v=fhdCslFcKFU

FRESH POTS!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke du nettverks admin da? kan du ikke bare åpne slik at du kan bruke det?

I wish. Jeg har ikke ansvar for hovedbrannmuren som sperrer dette. Og om jeg hadde hatt det, så hadde det ikke vært mulig å legge inn "unntak".

MEN!

Jeg har eksternlinje rett på kontoret, så om jeg ville kunne jeg brukt den linja.

Skrevet

Hvilken CSI er det du ser på? Det er så mange spinnoff og jeg syns alle sammen blir akkurat det samme uansett casting og location:S

Det var originalen aka CSI: Las Vegas jeg tenkte på. Kom ny episode i natt.
Skrevet

Ahh. 4/5 på en uforberedt prøve om Europa fra union til splittelse, norsk politikk og konfliktene i Midtøsten - fra den kalde krigen og til i dag. Jeg hadde ikke lest et eneste kapittel.

Elsker karma. <3

Skrevet

Er ikke du nettverks admin da? kan du ikke bare åpne slik at du kan bruke det?

I wish. Jeg har ikke ansvar for hovedbrannmuren som sperrer dette. Og om jeg hadde hatt det, så hadde det ikke vært mulig å legge inn "unntak".

MEN!

Jeg har eksternlinje rett på kontoret, så om jeg ville kunne jeg brukt den linja.

Alltid greit med flere nett, har selv 3 stk her. 1 som er som "vanelig internett hjemme" som ikke har noen brannmurer osv så har vi Elev og admin nett bruker admin nettet atm fordi det er så sykt mye raskere en alt det andre. dog så fungerer ikke torrent, men har ikke behov for det.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Er så SYKT glad idag :D dog litt syk med det er bagateller for idag skal jeg bli STU! og det skal bli fantastisk!

STU?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Er så SYKT glad idag :D dog litt syk med det er bagateller for idag skal jeg bli STU! og det skal bli fantastisk!

STU?

Stu drita kanon.

Jeg tror vi deler samme skjebne, bortsett fra at jeg utsetter det til i morgen :wee:

Skal vi sende fyllemeldinger til hverandre? <3

Skrevet

Kan dere sende til meg óg? Jeg skal være edru-tøs i helga. Tror jeg. Mulig jeg heller i meg noe brennevin på søndagsmorran før jeg skal bade i isvann.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

For mitt vedkommende kunne den godt ha blitt 17. Vikarierer for en annen stilling på jobb i dag, så oppgaven min båstår i å videresende e-poster til riktig sentral :p

Så nå leter jeg etter film(er) å bestille på play.com.

Skrevet

Kan dere sende til meg óg? Jeg skal være edru-tøs i helga. Tror jeg. Mulig jeg heller i meg noe brennevin på søndagsmorran før jeg skal bade i isvann.

Sett deg på sørlandsbanen og hopp av i Drangedal så kan du bli med meg.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg har jo nummeret ditt...

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Tøsa: Yay!

<3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...