Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skal lage boller jeg.

Gjør det. Og et lite tips. Trill ut bollene. Så tar du halvparten og putter i fryseren til en annen dag og steker den andre halvparten. Det er mye bedre med ferske boller enn noen som er et par dager gamle.

Når du skal steke de du har i fryseren setter du bare ovnen på 50 grader. Når den har nådd 50 grader så slår du den av og setter bollene inn. Etter en time så er de både tint og ferdig hevet og du kan ta dem ut mens du venter på at ovnen skal nå steketemperatur.

Skrevet

Will do, takk for tipset.

Står bra til her N4w, er snart ferdig med en oppgave om holdninger til narkotika og rusmidler. Synes den ble helt grei. Litt lite tekst. Men når læreren sier det ikke skal være veldig mye mer en side, så skriver jeg heller ikke veldig mye mer en en side. Hvordan står det til hos deg da? :)

Skrevet (endret)

Oj, lite dilemma. Jeg fant nå ut at jeg har en konfirmasjonstime kl 18.00 som er.. Nå.

Lurer på om jeg skal bli hjemme å lese til naturfagprøven i morgen eller om jeg skal gå. Jeg har lært veldig lite i timene og synes læreren våres er ganske sløv. Jeg vil score høyt på prøven og derfor; Bli hjemme eller konfirmasjonsundervisning?

Dobbelpost..

Endret av Nopros
Skrevet

Will do, takk for tipset.

Står bra til her N4w, er snart ferdig med en oppgave om holdninger til narkotika og rusmidler. Synes den ble helt grei. Litt lite tekst. Men når læreren sier det ikke skal være veldig mye mer en side, så skriver jeg heller ikke veldig mye mer en en side. Hvordan står det til hos deg da? :)

Hehe, høres kjent ut.

Joda, står flott til her. Skal nedover til Buskerud i helga for å signere lærlingskontrakt og greier! Skolen har vært treig i det siste, men det tar seg vel opp igjen med eksamner som begynner relativt snart. :p

Skrevet

En sekk man har øl i når man skal på fest.

Jepp. Min forrige var 11-12 år gammel og revna på Clas Ohlson i sted.

Kronenbourg er skvip sjur! da er Tuborg bedre.

Ikke faen! Tuborg smaker billig. Akkurat som Seidel, Pokal og alt man får fra Ringnes. Det være seg Dahls eller noe anna skvip.

Synes ikke de er så gode jeg da, men det er meg :) desutten er det 2,5dl flasker og de koster 19kr stk så alt for dyre. Samme med Corona osv smaker ikke godt.

Beste billig-ølet jeg vet av. :p

Skrevet (endret)

Neh, man får vel raide kjøleskapet og lage en restemiddag når resten av familien bare stikker uten å si hvor de skal.

Ikke at jeg er bitter eller noe. Neida.

Endret av Lemon
Skrevet

Tror jeg skal lage boller jeg.

Gjør det. Og et lite tips. Trill ut bollene. Så tar du halvparten og putter i fryseren til en annen dag og steker den andre halvparten. Det er mye bedre med ferske boller enn noen som er et par dager gamle.

Når du skal steke de du har i fryseren setter du bare ovnen på 50 grader. Når den har nådd 50 grader så slår du den av og setter bollene inn. Etter en time så er de både tint og ferdig hevet og du kan ta dem ut mens du venter på at ovnen skal nå steketemperatur.

Bra tips! Fikk lyst på boller nå.

Skrevet

n4w! :D

Bra, bra. ^^

Det er bra! :3

Oi, lever du? Trodde hybelkaninene dine hadde spist deg opp jeg :ninja:

Pft. Ingen hybelkaniner på mitt rom nei.

Er faktisk flink med å vaske, rydde og støvsuge! Så hah!

Skrevet

Fordi du er dum.

Det mildt sagt slunkne kjøleskapet har talt, og det blir bakt tomat, aspargestopper, spekeskinke og oliven til middag.

Steke eller koke aspargesen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...