Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så på det i 10 sekunder og følte det brant i øyene. Ingen andre som føler det slik? Det har sikkert en del med skjermtypen å gjøre også.

Jeg synes også det var svært ubehagelig... Klarer ikke fokusere på bildet; alt flyter.
Skrevet
Artigere å erstatte snarveier med "%windir%\System32\shutdown.exe -s -f -t 00" ;)
En kollega skrudde av alle USB-portene hos en kollega, samt satte et random-script som restartet PCen til helt tilfeldige tider. Var komisk å høre på alle banneordene som kom fra kontoret.

Evt. den gangen de sletta boot-fila. "please insert system disk" når han booter.:D

Skrevet

Sjefen vår har selvsagt fått diverse varianter av "gress-i-tastaturet", utbytting av tastatur/mus, fastliming og alt mulig rart.

Så må jeg innrømme at det å komme inn på kontoret mitt rett over jul var lettere interessant. Vinduet stod åpent, så det var ute-temperatur. -20 til -30 grader. :)

Skrevet

Noen i klassen hadde gjort sånn at hver gang brukeren av pc'n gikk inn på Google Chrome sin snarvei gikk Chrome automatisk inn på www.nobrain.dk (NSFW). Utrolig artig i og med at personen kalles for nobrain til vanlig og. :p

Skrevet

Fin musikk på den siden da. :) Husker jeg holdt på å dø av latter når den musikken ble spillt i TV2-programmet "Skaperen" et par dager etter første gang jeg oppdaget den videoen. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...