Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hadde noe lignende skjedd her, ville det vært totalt katastrofe. Det er på sett og vis "katastrofe" her også. Taxitrafikken i 3 byer blir jo helt hemmet, men det er fint lite vi på sentralbordet får gjort med det. edit: Men damene her på bordet flokker seg rundt de få håndtverkerne som er her og titter litt i skapet. Endret 22. mars 2010 av Slettet-77do0b
b-real Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Var wierd. Merkelig nok vå våknet jeg iløpet av natta og tenkte "faen dette her må jeg skrive ned ellers så glømmer jeg det" og så la jeg meg til å sove videre. Så ringte de ifra jobb på morgenkvisten og jeg aner ikke hva de har spurt meg om eller noe :S
Datasmurf Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Gawd, jeg vil på IPY ... Men ikke har jeg 490 euro, og ikke har jeg tid, for det er selvfølgelig lagt midt i avslutninga på totalproduksjonen vår. Gah!
L4r5 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Snakk for deg selv, Lars Jeg tror vi alle kan være enige om at biril er en av heitere guttene/mennene i denne tråden Jeg har aldri overnattingsgjester, jeg. Min crib er min, liksom. Samme her egentlig, men søstra til dama trengte et sted å kræsje frem til torsdag. Nå stakk hu til byen da.
Mephistopheles Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Sofasurfing er eit populært fenomen i vennegjengen. I både veker og helger egentlig. Vekebesøka er sjølvsagt av det sjeldne slaget, men i helgene er frekvensen på topp. I bandbasen er det for eksempel innreda 2 gjesterom, med tilsammen 5 senger. Heilt fantastisk ordning.
Datasmurf Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 He he, ja, selv er jeg medlem på couchsurfing.org, men har bare fått et tilbud enda, og da var jeg ikke hjemme. Ikke overrasket over at det ikke er noe særlig med folk som vil til Steinkjer for å overnatte heller, i og for seg.
Mephistopheles Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Sofasurfinga er meir til internt bruk i gjengen, men med eit såpass laust samansett nettverk som omslynger bandet, er det relativt stor gjennomtrekk av nyttarane av tilbodet. Plar alltid verte så koselege frukostar av overnattingsgjester. Eller av det meir pinlege slaget... Alt okkesom.
Eplefe Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Because I can. Jeg foretrakk originalen.Vanskelig å si det er "orginalen", da den type historie har blitt repetert utallige ganger gjennom andre fortellinger. Ja, snakkende trær, prinsesser og nybyggere som forelsker seg i prinsessen mens hennes trolovede innfødte dør og sånn skjer HELE tiden. Fixed. Ikke like fin musikk!
b-real Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Snakk for deg selv, Lars Jeg tror vi alle kan være enige om at biril er en av heitere guttene/mennene i denne trådenNåå...ta nå ikke i for hardt her du..
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Snakk for deg selv, Lars Jeg tror vi alle kan være enige om at biril er en av heitere guttene/mennene i denne trådenNåå...ta nå ikke i for hardt her du.. *tafse på*
L4r5 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Snakk for deg selv, Lars Jeg tror vi alle kan være enige om at biril er en av heitere guttene/mennene i denne trådenNåå...ta nå ikke i for hardt her du.. Høhø... "Hardt". Høhø...
Eplefe Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Skriveøkt i politikk. Vi tar for oss globaliseringsmedaljens bakside, og ekle marokkanere.
b-real Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Nåå...ta nå ikke i for hardt her du.. *tafse på*KOSE <3 Høhø... "Hardt". Høhø... Faen, det burde ant meg at noen kom med den Skriver ønskeliste jeg.
Datasmurf Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Woo! Munkholmen er megagira på prosjektet vårt! Dette kommer til å bli så friggin' awesome!
Herr Brun Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 He he, ja, selv er jeg medlem på couchsurfing.org, men har bare fått et tilbud enda, og da var jeg ikke hjemme. Ikke overrasket over at det ikke er noe særlig med folk som vil til Steinkjer for å overnatte heller, i og for seg. Jeg er medlem, og har hatt 12 gjester siden 28. november. Mamma også, men hun har vel hatt 30-40. Sier ja til ALT, og Narvik er visst et populært reisemål. Det er couchsurfers der hver eneste uke. Hadde folk hos oss både julaften og nyttårsaften, f. eks. Couchsurfing er awesome.
Anbefalte innlegg