Senyor de la guerra Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Hehe Men får ta kvelden, har forelesning skit-tidlig i morgen
Datasmurf Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 her starter påsken på fredan gitt. åssen gikk det med innleveringa osv sjur? Gikk ganske bra, håper jeg får en brukbar karakter. I morra starter påskeferien da! Sånn ca klokka 12 tipper jeg. ^^ ehm...... nei Klart den gjør. I morra starter påskeferien da! Sånn ca klokka 12 tipper jeg. ^^ *bilde* Hva er fail med det? For øvrig vært en digg dag! Først flerfoldige timer med WoW, etterfulgt av noen intense kamper med Unreal Tournament, Viking gruste Brann 4-0, så et par drinker, sigg, osteruller med jalapenos og flerfoldige slag kort med masse latter, banning og tørre vitser opp og i mente. Var nesten så vi spretta cavaen når vi først var i gang også. ^^
spetwols Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Yo alle natt troll der ute! Strømforsyninga mi gikk das helvete for noen uker siden. Jeg bytta til gamle boren min sin, men den var kun 300 Watt. Så den gikk også til helvete. Driver og jakter etter ny nå. Trur dere denne kan være grei ? 620W må jo holde i massevis for meg ? btw; gz, Senyor de la guerra ! Endret 22. mars 2010 av spetwols
Datasmurf Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 http://nordbertax.blogg.no/ Interessant blogg. Flott lesing nå i disse tidlige morgentimer.
Sameboe Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 God morgen, sitter i huset til onkelen min og gjør meg klar til skolen
Datasmurf Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Morn du. Sitter og psyker meg opp til å reise meg og dusje. Præhæhæhæ. Nei, jeg er bare lat.
Datasmurf Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Nei, jeg sku psyke meg opp til å dusje, men det var en spøk. Egentlig er jeg bare for lat til å reise meg for å dusje, spise og gå på skolen og sånt.
Sameboe Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Er det noen av dere som vet hva en bestemmelse er? Skal forklare forskjellen på en lov, en forskrift og en bestemmelse skjønner dere. Dette er viktig.
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Om jeg bestemmer meg for å gå på do er jo ikke det tvang. Enn om det var lovpålagt å gå på dass? (har faen ikke peiling Same )
Sameboe Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Om jeg bestemmer meg for å gå på do er jo ikke det tvang. Enn om det var lovpålagt å gå på dass? (har faen ikke peiling Same ) Takk for forsøket, men det ender med 1 hvis jeg svarer det :!:
Eplefe Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Er det noen av dere som vet hva en bestemmelse er? Skal forklare forskjellen på en lov, en forskrift og en bestemmelse skjønner dere. Dette er viktig. En lov har vel hjemmel i grunnloven mens bestemmelser er øvrige lovbestemmelser? 8D
Anbefalte innlegg