Mikkel™ Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Barneskirenn! Skal gå 44 kilometern om ei uke Normalt pleier jeg å gå 2.5 til 3 mila på treningsøkter. Dårlig med det i det siste siden været er værre enn en tenåring med mens.
Catkin Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Ugh, jeg hater innpåslitne folk. Skulle ta toget hjem fra Oslo S og støtte på en fyr som helt klart ikke tar et hint eller ti. Gikk i mine egne tanker da han plutselig sa "Oh lala" og plystret etter meg. Så dumt på ham i et par sekunder før jeg gikk videre. Men fyren fulgte faktisk etter meg og begynte å prate til meg selv om jeg bare prøvde å gå vekk fra ham. Fikk ikke med alt, men det var noe sånt som: Han: Du er veldig pen blabla Han: Hvor skal du? Meg: *Se en annen vei* Han: Har du kjæreste? Meg: Ja Han: Forstyrrer jeg deg? Meg: Ja Han: Forstyrrer jeg? Meg: JA Han: Vil du være alene? Meg: Ja Skulle tro han ville skjønne det ganske tidlig, men neida. Fikk ristet ham av meg ved å late som om jeg skulle kjøpe noe og blande meg inn i folkemengden. Jeg tok bussen isteden for toget siden han lusket rundt der og var ekkel. Dessuten er jeg litt skuffet over nsb for øyeblikket. Faen så mye kaos de skaper.
Nerowulf Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Tenkte jeg skulle lage meg litt mat. Men så ser jeg bak på gryterett-pakka, at jeg trenger 3dl vann, og 3dl fløte. Jeg har ikke fløte. Går det an å bytte ut fløten med lettmelk?
KKake Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Tenkte jeg skulle lage meg litt mat. Men så ser jeg bak på gryterett-pakka, at jeg trenger 3dl vann, og 3dl fløte. Jeg har ikke fløte. Går det an å bytte ut fløten med lettmelk? Går sikkert ann, men om smaken vil bli like bra er nok en annen sak.
TheKims Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Kittycat: i sånne tilfeller er det godt man er gutt
Catkin Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Kittycat: i sånne tilfeller er det godt man er gutt Jeg vet om en kar som bare ble kysset og klemt på, helt random på toget. Han sov, og var helt i sjokk da kjerringa holdt ham fast for å gi ham et kyss. Han rakk ikke si eller gjøre noe, for damen forsvant like fort. Kanskje ikke like stalkery, men likevel.
After Dark Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Faen Det har snødd i dag, det betyr at jeg må måke før jeg skal fortsette med TG-hylla. Her er det omsider fritt for snø.
TheKims Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 http://mariabarbie.blogg.no/ Stalkeren min på nettby.
Eplefe Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Hun burde roe ned på bleking, brunkrem og photoshop.
TheKims Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Hun burde også roe ned å snike på siden min hele tiden. Blir faen små nærvøs.
Slimda Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 http://www.dagbladet.no/2010/03/21/sport/ski/langrenn/petter_northug/10952621/ Begynner å håndhilse folk før han renner å mål? Han er så jævlig arrogant og selvsikker. Han er bare så jævlig genial.
L4r5 Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 For ei støgg h#%&. Ta en telefon til det lokale politikammeret/lensmannskontoret der hu bor og tips de om at hu importerer ulovlige batangakniver.
Eplefe Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 For ei støgg h#%&. Ta en telefon til det lokale politikammeret/lensmannskontoret der hu bor og tips de om at hu importerer ulovlige batangakniver. Tollen plukker dem opp, de. :]Jeg sjekket litt etter rosa batangaer, og de merkes med "batanga" eller "knife" når de selges. Så blir de inndradd og hun får et forelegg på 3k per ulovlig våpen hun prøvde å innføre.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 http://mariabarbie.blogg.no/ Stalkeren min på nettby. Det der var.. Lite pent..
MrLuni Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 "Hva synes dere om de nye leppene mine? " Need i say more..
Anbefalte innlegg