Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brekk foten, for da har dere et samtaleemne. :wee:

Det var da veldig drastiskt. Har en lillefinger som har vært knekt i noen mnd, tror det er begrenset på hvor inntressert hu er i å høre om den.. Går nokk bra, er bare litt rusten på de dating tinga.

Skrevet

Det var ikke lurt å skulke i går (jeg er ferdig med alt vi skal gjøre). Vi har tydeligvis ikke lærer før klokken 10:45 eller noe. Så nå sitter vi her og hører på musikk så høyt at jeg vil tippe at man kan høre det helt ned til kantina.

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

Det var ikke lurt å skulke i går (jeg er ferdig med alt vi skal gjøre). Vi har tydeligvis ikke lærer før klokken 10:45 eller noe. Så nå sitter vi her og hører på musikk så høyt at jeg vil tippe at man kan høre det helt ned til kantina.

Dere spiller ikke høyt nok, jeg kan ikke høre dere hit.

Endret av Slettet+6132
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Da er det bare en ting å gjøre, tøs.

Jeg er ikke fornøyd før dere spiller så høyt at jeg kan sitte her, og helt fint høre hvilken sang det er.

Skrevet

Engelsk film om ombygginga av JFK-flyplassen. Ganske spanande, men ikkje nok til å få tankane mine frå det faktum at eg har funne meg leilighet. 2 faktisk, det er berre spørsmål om eg får den eg egentleg vil ha. Går det ikkje min veg, har eg framleis utsikter mot ein fin nyoppretta leilighet. Hurra!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Kan ikke du bare logge deg inn på PCene deres og aktivere mikrofonen over nettverk, slik du hører/ser hva som foregår på enhver PC? :p

Har ikke muligheten for å gjøre det, det ble prøvd noe lignende for noen år siden her, og da satte visst datatilsynet foten kraftig ned.

Men det var før jeg begynte å jobbe her, så mulig det bare er en myte som går her på IT-avdelinga.

Skrevet

God morgen alle sammen.

Og siden det i dag er torsdag og det er oddetallsuke skal jeg spørre det spørsmålet jeg alltid spør hver torsdag i oddetallsuke og hver tirsdag hver uke.

"Har vi naturfag i dag?"

Det står ikke noe på it's learning om at vi ikke har lærer, men det gjør det jo aldri uansett.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...