Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hatt en bra bursdag så langt lars? :)

edit: jeg skulle også ha pannekaker i dag, men skal på sånn greie på skolen kl 8 å høre på lærern min prate masse :p så da blir det pannekaker i morra :D

Så langt har den vært chill og koselig. Straks blir det helstekt indrefilet av svin med ris og bernaise til bursdagsmiddag. :D Endret av L4r5
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg bare elsker tanken på at jeg var ca. 2 sekunder unna å få et par hundre kilo med is i hodet nå nettopp.

Jævla takras.

Skrevet

gud svarer: nei.

Hysj på deg.

Ost er fantastisk.

Spesielt de som lukter død og fordervelse. Interessert i å prøve en St. Andre.

For å sitere en goon: "It's like an angel just came in my mouth."

Bare må jo prøves! :D Lurer på om jeg får den i Norge noen steder. :hmm:

Skrevet

så digg lars :wee:

jeg var litt lat i dag så jeg kjøpte sånn ferdig lasagne ting man bare hiver inn i ovnen. glemte at jeg måtte kjøpe mer grønnsaker og sånt though, så blir ikkeno salat til :/

btw skal se om jeg ikke har tid til å tegne en litt morsom skisse til deg lars. har en oppgave jeg må gjøre though, så vi får se. om jeg lager en får du den i morra, fordi jeg må scanne :p

Skrevet
Jeg bare elsker tanken på at jeg var ca. 2 sekunder unna å få et par hundre kilo med is i hodet nå nettopp.

Jævla takras.

Av og til lønner det seg å ha nesa høyt i været så man ser hva som faller ned ;)

Hvor var det dette takraset tok sted?

@Shikaru: Ferdiglaget lasagne? Er den bedre en de ferdig-lasagnen som finnes i Norge?

@Datasmurf: Det er ikke mat det du snakker om der, det er..det er..ja, ikke mat iallefall!

Skrevet

btw skal se om jeg ikke har tid til å tegne en litt morsom skisse til deg lars. har en oppgave jeg må gjøre though, så vi får se. om jeg lager en får du den i morra, fordi jeg må scanne :p

Det går nok helt bra. :)
Skrevet

.

Det lukter dritt på rommet mitt.

<-- Han leser det jeg skrev.

Apropos Dexter, hvilke av Dexter-mordere liker vi best? :D

Mener du av The Ice-Truck Killer / Arthur Mitchell osv?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jævla takras.

Av og til lønner det seg å ha nesa høyt i været så man ser hva som faller ned ;)

Hvor var det dette takraset tok sted?

Rett utenfor inngangsdøra hjemme

Skrevet
Rett utenfor inngangsdøra hjemme
Er ikke helt lite bratt det taket deres heller etter det jeg kan erindre heller så det var jo ganske pure luck mann.
Skrevet

.

Jeg mener de mordene som var best planlagt og utført. Ikke folka som ble drept. :p

Skrevet

.

Jeg mener de mordene som var best planlagt og utført. Ikke folka som ble drept. :p

Av Dexter antar jeg?

Likte vel best den med politi kjærringa. :) Hva syntes du?

Skrevet

.

Av Dexter antar jeg?

Hvilken sesong er det snakk om? Ligger en drøy sesong etter skjema da, men så langt liker jeg vel best da han drepte morderen til moren sin. :wee:

Skrevet

.

Av Dexter antar jeg?

Hvilken sesong er det snakk om? Ligger en drøy sesong etter skjema da, men så langt liker jeg vel best da han drepte morderen til moren sin. :wee:

Enten sesong 3 eller 4. I hvert fall ikke noe tidligere. Hvor langt har du kommet?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...