L4r5 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hmm du har jo et poeng da. Enn Lars monsen og han der bear grylls duden ? Dem burde gjort en episode ilag, hadde vært så fett. Usikker på Lars Monsens militære karriere, men "Bear" Grylls tjenestgjorde i de britiske spesialstyrkene SAS.
Natrich Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Datasmurf: Hehe, skjønner hva du mener Cinema 4D opplever jeg å være veldig brukervennlig, det eneste den ikke hjelper meg med er kreativitet!
CypheroN Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Grattis med 29års-dagen Lars. Du er akkurat like gammel som fetteren min. Men er du like kul som ham?
L4r5 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Grattis med 29års-dagen Lars. Du er akkurat like gammel som fetteren min. Men er du like kul som ham? Takk. Og utvilsomt.
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Fra wiki om karsk: "Karsk (kaffekarsk, kaffedoktor) er en cocktail laget av sprit (vanligvis hjemmebrent) og kaffe." Cocktail? WTF?!
Wiciwato Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hmm du har jo et poeng da. Enn Lars monsen og han der bear grylls duden ? Dem burde gjort en episode ilag, hadde vært så fett. Usikker på Lars Monsens militære karriere, men "Bear" Grylls tjenestgjorde i de britiske spesialstyrkene SAS. Ja, syk fyr selvom kameracrewet er med han nesten hele tiden. Liker hvordan han bare kaster seg uti det.
fargoth Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hmm du har jo et poeng da. Enn Lars monsen og han der bear grylls duden ? Dem burde gjort en episode ilag, hadde vært så fett. Usikker på Lars Monsens militære karriere, men "Bear" Grylls tjenestgjorde i de britiske spesialstyrkene SAS. Bear Grylls er en wuss, det finnes bare en virkelig ekspert på natur og overlevelse og det er Ray Mears.
Skjelvgråt Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ja, men dem begge er friluftsmen osv, at dem gjorde en episode ilag der dem hadde reist et sted hadde vært tøft. Og gratulerer med dagen lars
Balli Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 så på et skilt heromdagen, var spesielt skrivd da det sto "cheap COCK tails",med det størrelse forholdet
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 "Rånera -Æ hi no ein BMW cab me bobbellshørrt datssunstyling, trefælg, takluk og krok. tok tå fjeringan i går å shø. -Ja, æ har no ein hoinnertoåførrti, me kapppa fjeri å 3 attentommera i hatthylla å ein på dæshbole. vess æ skruve opp basn bie faamæ cab tå min å. -no heillj du kjæft vessitj sle æ dæ beinnntj ne, så fer vi på hydron -Ja faan Så der sett du å sher så vidt igjænnom ratte! Å håinne de søyke på småkveita som skratte! kveit: -oshke du å kjøp røyk åt mæ? rånar: - hæh? Får æ en nuss da? kveit: -njæaæaæah kanshe! Så kåm te mæ små damer æ hi gåtteri Gått å sutt på ferr du e så fin! Sei mæ bur du inni biln eiller bære når æ kjæm? Å kveitan baki sæte e dæm gammel dæm? rånar: -eh.eh..eh..eh..eh kjærring: -må fårrå å få ti dæ arbe? rånar: -eh..eh..eh..jeh.. Men aetatn kainn da spander bænsin så du kainn sett ti biln din heile dan Å skliheisn hi inlagt dass å takreinn Men deinn kjøre hæstshit som et olja lyn Så du tænkt du skoill få innåvertiss her i huse mett? Men dæsken æ ska vis dæ tiss som du ailler før hi shett! farin: - NO KJÆM DU HER GUTJÆVEL! Æ VEIT KOR DU BUR! rånar: -WATTE FAKK! No fis vi kveithau! kveit: -jadajada Du roille roinnt i biln me dattra te nabon Såran i rævvhøle e jævla stor Men me take ne å Pånnivågn på radion Glømme du at kveita e ei hor" "Pånnivågn - Rånera" er en fet sang og bandet eier! Gleder meg til å se dem live i sommer!
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Nope. Bare drikki karsk og vært geniale. Sommerpils er i og for seg en fet sang. Læreren vår fant ut at gitaristen går i klassen vår og satte på låta "Sommerpils" fra Spotify på full vreng i auditoriet. Etterpå spilte han Dimmu Borgir, DumDum og diverse annet. Var fantastisk!
Wiciwato Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hmm du har jo et poeng da. Enn Lars monsen og han der bear grylls duden ? Dem burde gjort en episode ilag, hadde vært så fett. Usikker på Lars Monsens militære karriere, men "Bear" Grylls tjenestgjorde i de britiske spesialstyrkene SAS. Bear Grylls er en wuss, det finnes bare en virkelig ekspert på natur og overlevelse og det er Ray Mears. Bare fordi han ikke har med seg kameracrew? Jeg er sikker på at Grylls kunne gjort det minst like bra uten cameracrew om han hadde gjort det. Og jeg ser ikke helt de fysiske egenskapene til Ray Mears. Når man er ute i skogen burde man greie å klatre opp et fjell. Kan Ray Mears gjøre dette? Endret 17. mars 2010 av Wiciwato
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 http://pondus.no/Gerilja/2-Verdenskrig-utspilt-pa-Facebook/ Ha ha, fantastisk!
Eplefe Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Mitt hår brenner seg opp til harde klumper som så smuldrer når jeg klemmer på dem når det blir påtent. Ikke spør hvordan jeg vet det. Hvordan vet du det? Fordi jeg er en lillesøster, og vi hadde peis og dermed fyrstikker tilgjengelig for min storebror.
A-Jay Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Mitt hår brenner seg opp til harde klumper som så smuldrer når jeg klemmer på dem når det blir påtent. Ikke spør hvordan jeg vet det. Hvordan vet du det? Fordi jeg er en lillesøster, og vi hadde peis og dermed fyrstikker tilgjengelig for min storebror. Hehe. Faktisk skjedde nøyaktig det samme med meg en gang, bare det at jeg var lillebror og storesøstera mi var hobbypyroman på den tiden. EDIT: Jeg er lillebror. Ikke var. Selv om hun ikke er pyroman mer. Endret 17. mars 2010 av A-Jay
L4r5 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=fUjz_eiIX8k&feature=player_embedded
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Speaking of brenne ting. Håper jeg får jobbe med pyro på totalproduksjonen. Og får sjansen til å springe rundt som munk og skremme turister.
Anbefalte innlegg