Sidious Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Kaffe er ikke noe særlig, nei. Ice latte funker, men bare av og til.
After Dark Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Mange kaffedrikker som er gode ja, men vanlig kaffe derimot...
Eplefe Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Dokumentasjon? Artikkelen du leste i dag må ha vært delvis feil. Kraft Foods, som leverer til bl.a. norske Freia, og Nestlé ble avslørt for import av kakaobønner fra plantasjer som benytter seg av barnearbeid i april 2009. Det var organisasjonen SwedWatch som oppdaget det, og publiserte en rapport om funnene sine. SwedWatch jobber for å avsløre brudd på menneskerettigheter i svenske bedrifter. Både Nestlé og Kraft Foods importerer kakao fra Elfenbenskysten og Ghana hvor over 70 % av verdens kakoproduksjon pågår. Barnearbeid forekommer i begge landene. Både Kraft Foods og Nestlé jobber med å utbedre dette og kjøper allerede i dag deler av sin kakao gjennom organisasjonen «Rainforest Alliance». Kilde: SwedWatchs rapport «Sjokoladens mørke hemmelighet», 2006, og dens oppfølger 2009. Dessuten er samtlige kaffeprodusenter i Norge medlem av Foreningen for bærekraftig kaffeproduksjon.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Er det bare meg eller ser dette ut som en lekekanin? Altså, uekte? http://www.dailymail.co.uk/news/article-1258640/Bunny-crispy-rabbit-sorry-sight-hutch-torched-owners-sister-family-bust-up.html Jeg forstår jo at den er ekte, men så bare ikke sånn ut.
Slurpee Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Er det bare meg eller ser dette ut som en lekekanin? Altså, uekte? http://www.dailymail...ly-bust-up.html Jeg forstår jo at den er ekte, men så bare ikke sånn ut. D=
Natrich Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Er det bare meg eller ser dette ut som en lekekanin? Altså, uekte? http://www.dailymail...ly-bust-up.html Jeg forstår jo at den er ekte, men så bare ikke sånn ut. Det brennte ser falskt ut. Plastikk krøller seg sammen når det blir svidd, ekte hår vil nesten forsvinne når det blir brennt
Eplefe Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Du har tydeligvis ikke samme type hår som meg. Mitt hår brenner seg opp til harde klumper som så smuldrer når jeg klemmer på dem når det blir påtent. Ikke spør hvordan jeg vet det. Jeg tviler ikke på at det brente er ekte.
After Dark Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Er det bare meg eller ser dette ut som en lekekanin? Altså, uekte? http://www.dailymail.co.uk/news/article-1258640/Bunny-crispy-rabbit-sorry-sight-hutch-torched-owners-sister-family-bust-up.html Jeg forstår jo at den er ekte, men så bare ikke sånn ut. Jepp, det så ut som et kosedyr.
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ah ... Fy eff for en lang dag. :| Men jeg gleder meg til å begynne. Spesielt om vi går for den ideen jeg håper vi går for.
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Var på VGS prøve dag idag !! Trur jeg skal gå Realfag!!
Natrich Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Var på VGS prøve dag idag !! Trur jeg skal gå Realfag!! Thats how we like it
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Sjur, jeg har blitt hekta på 3D modeling Fantastisk! Hva bruker du?
Skjelvgråt Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jaja, er old og alt det der. Men jeg lurer på fremdeles hvem som hadde vunnet en kamp mellom chuck norris og lars monsen ? uavgjort ?
Natrich Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jarmo vel? Sjur: Jeg bruker Cinema 4D, skjønte ikke mye av Maya
L4r5 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jaja, er old og alt det der. Men jeg lurer på fremdeles hvem som hadde vunnet en kamp mellom chuck norris og lars monsen ? uavgjort ? Vel... Siden Chuck Norris tross alt er en kampsportutøver (og dommer faktisk) på internasjonalt nivå og Lars Monsen kun kan skryte av at han er i over gjennomsnittet god form så er jeg ganske sikker på at Chuck Norris hadde vunnet.
Skjelvgråt Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hmm du har jo et poeng da. Enn Lars monsen og han der bear grylls duden ? Dem burde gjort en episode ilag, hadde vært så fett.
A-Jay Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Mitt hår brenner seg opp til harde klumper som så smuldrer når jeg klemmer på dem når det blir påtent. Ikke spør hvordan jeg vet det. Hvordan vet du det?
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jarmo vel? Sjur: Jeg bruker Cinema 4D, skjønte ikke mye av Maya Ah, det har jeg ikke prøvd, men har flere venner som bruker det, så jeg går ut fra at det er greit nok. Maya kan være litt komplisert i starten ja, vel, det er fortsatt komplisert, men jeg er glad jeg har lært meg å bruke det. ^^
Anbefalte innlegg