Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo...133% overtidsbetaling på røde dager? Ja takk.

Mandag og tirsdag i påskeuka er da ikke røde dager. Helt vanlige arbeidsdager det.

Og det ble forresten jobb på meg. Blir i hvert fall tre uker med awesome-jobb i sommerferien óg :---D

Skrevet

Festlig. Fikk tlf fra en +353 nummer. Søkte på nettet og fant at noen ble charga etter å ha ringt tilbake.

Jeg er JÆVLIG nysgjerrig på hvem det er dog :/ Har trace'a det til Irland (+353 21), men finner ingen "telefonkatalogen"-alternativ for Irland.

Nysgjerrighet er faen meg drepen :(

Skrevet

Festlig. Fikk tlf fra en +353 nummer. Søkte på nettet og fant at noen ble charga etter å ha ringt tilbake.

Jeg er JÆVLIG nysgjerrig på hvem det er dog :/ Har trace'a det til Irland (+353 21), men finner ingen "telefonkatalogen"-alternativ for Irland.

Det er jo St.Patricks day idag! Sikkert en irlender som ringte for å skrike og synge litt i røret.

Skrevet

RedBull er forøvrig bullshit!

Skole er bullshit! Og ang det, har du sjekket tråden jeg tipset deg om?

Gidder ikke den diskusjonen der da vi to ALDRI kommer til å bli enige.

Uhm, nei, har ikke fått sjekket den. Mye å gjøre nå om dagen så noe glipper bort :(

Skrevet

Det er jo St.Patricks day idag! Sikkert en irlender som ringte for å skrike og synge litt i røret.

Lad, its yer duty to find ye a lass, with child bearing hips and a pink subtle ass, and make her yer wife and love her with love sooooooo truuuueeeeeeeehhhhh

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...