Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ok.

Ungene går i 7.klasse, de som er "mistenkte" i saken. Sært at de skal tenne på skolen når de går på siste året også i tilegg.

Det er fordi de er så ****** kule!! Tror de ihvertfall.

Men om det stemmer så tror jeg nok ikke at de tenkte at det skulle bli så ille. Selv om det for så vidt ikke har en dritt med saken å gjøre.

Endret av Rick James's bitch
Skrevet

Da har jeg nettopp fullført tidenes dårligste mattetentamen. Jeg skulle først innom skolebiblioteket og låne ene boka jeg trengte. Den hadde de selvfølgelig ikke inne. Da jeg skulle låse PC-en, notater og den andre matteboka ut av skapet, oppdaget jeg at jeg hadde tatt med meg feil nøkkelknippe. Måtte da gjøre oppgaver uten kalkulator og notater, noe som omtrent er helt umulig. Jeg er heldig om jeg står på denne.

Skrevet

Håper da ikke det var meningen å tenne på skolen. Håper uansett ungene får erstattningskrav så det skremmer andre litt og. Siden vi trossalt ikke bor i kina og kan ikke fengsle barn(aner ikke om kineserne gjør det).

Skrevet

Håper uansett ungene får erstattningskrav så det skremmer andre litt og.

Var det ikke noen som nevnte at de gikk i 7.? Da blir det ikke mye erstatning. Foreldrene er ansvarlig inntil fem eller ti tusen. Utover dette er resten umulig å inndrive.
Skrevet

Jeg regner med at det foreldrene eventuelt må betale i erstatning går rett fra lommepengene til gutta boys. Om jeg hadde fått erstatningskrav i mine yngre dager, hadde mamma aldri betalt den for meg.

Skrevet

Håper uansett ungene får erstattningskrav så det skremmer andre litt og.

Var det ikke noen som nevnte at de gikk i 7.? Da blir det ikke mye erstatning. Foreldrene er ansvarlig inntil fem eller ti tusen. Utover dette er resten umulig å inndrive.

De får jo hærverk på rullebladet da. Så er vel fremdeles negativitet i det.

Skrevet

Hvis tullingene gjorde det med vilje, og det faktisk var de som påtente bygget, vil jeg si at de har store antisosiale tendenser allerede før eller i begynnelsen av pubertetsalder. Da vil jeg anse det som realistisk at disse vil også gjøre et eller annet senere som får følger av Onkel Blå.

Skrevet

La oss ta broren min som eksempel: Han var stikk motsatt når han var yngre. Når han flytta på hybel og måtte klare seg alene var det første han klarte å gjøre å rote seg borti dop. Så ga han seg igjen etter 2 år men nå er han ute på kjøret og har purken etter seg overalt... Har ikke engang sett han på snart ett år. Men han var rolig, så skled han ut og etter det så har det stort sett bare gått til helvette med han...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...