Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere som sa at jeg er dårlig som bytt aut fallout 3. Vell nei, har trossalt alle dlc-ene på pc, + 2 kopier av det på pc. + collectors edition. Så nei, jeg er ikke dårlig ;)

Ingen bryr seg ...

You just did.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dune er så awesome! :D

Noen som har peil på når påskeferien starter og hvor lenge den varer? Jeg har virkelig ikke fått med meg det der. Folk sier en dag, men nevner ikke dato. Jeg er forvirra. :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Flere som merker at siste versjon av utorrent påvirker ytelsen på pcn såpass at det til tider går utover medieavspilling og til dels merkes det på musepekeren? :hmm:

Skrevet

Og dere som sa at jeg er dårlig som bytt aut fallout 3. Vell nei, har trossalt alle dlc-ene på pc, + 2 kopier av det på pc. + collectors edition. Så nei, jeg er ikke dårlig ;)

Jeg kan forstå at du bytter inn Xbox-utgaven av Fallout 3 hvis du har spillet + DLC på PC - men jeg forstår da ikke hvorfor du velger å skaffe deg BC2 til Xbox, når du tydeligvis har en ok PC. :|

Skrevet

Flere som merker at siste versjon av utorrent påvirker ytelsen på pcn såpass at det til tider går utover medieavspilling og til dels merkes det på musepekeren? :hmm:

Nei, ikke egentlig, men akkurat i det jeg leste posten din hoppet musepekeren rundt på skjermen. Haha, creepy. :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Vuhu! Jeg har kommet med forumets første virtuelle eksempel :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

wat eksempel?

KongKake fikk et eksempel på hva jeg mente. Se forrige side.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhh. Ingen ting som å ta på seg en behagelig joggebukse og sette seg ned med en Red Bull etter å ha trasket rundt i byen i noen timer. :D

wow, du har faktisk gjort litt FYSISK mosjon :ninja:

Skrevet

Vet du, der er jeg helt enig. Men jeg foretrekker bytrasking når det er varmere ute, da. Det er faktisk en slags hobby det, å bare sette ivei en eller annen retning og se hvor man ender opp. Kan gå i 5-6 timer sånn rundt i Oslo. Slappe av med en brus eller øl innimellom.

Skrevet

Grattis?

Trodde ett øyeblikk at DU hadde gifta deg bort til en thailander :|

nei, nei

norsk søster giftet med norsk man med norsk prest i wailand :b

Skrevet

Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhh. Ingen ting som å ta på seg en behagelig joggebukse og sette seg ned med en Red Bull etter å ha trasket rundt i byen i noen timer. :D

wow, du har faktisk gjort litt FYSISK mosjon :ninja:

Har jeg sagt at jeg ikke gjør det?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...