Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Didrik ja. Rybak har jo lagt opp som poppstjerne

Feil, han legger opp etter 2011.

Rage!

Han må jo få gitt ut den siste pop platen sin, og reise rundt i enda et år.

Skrevet

Didrik ja. Rybak har jo lagt opp som poppstjerne

Feil, han legger opp etter 2011.

Rage!

Han må jo få gitt ut den siste pop platen sin, og reise rundt i enda et år.

So you believe in fairytales?

Skrevet

Herregud, så latterlig informasjonsflyten på skolen her er.

I dag er det jo sånn jeg brenner for aksjon, det betød originalt at vi fikk fravær for å ikke møte opp på den aksjonen, i og med at den er i gym timen mister vi da gym. Så fikk vi beskjed kl 18.50 i går. Det er ikke gym grunnet jeg brenner for aksjonen. kl 19:00 kommer den inn en ny melding, det blir gym i morgen, ledelsen har bestem at fravær skal føres på vanlig måte. Altså får jeg fravær hvis jeg møter opp på jeg brenner for aksjonen, og fravær hvis jeg ikke møter opp, men heller møter opp til timen. Og i og med at den melding kom i går kveld fikk jeg ikke med meg at vi skulle ha gym, ingen i klassen gjorde det, så ingen har med seg gymtøy, så da får vi vel fravær uansett da. Så jævlig latterlig.

1) Wall of text

2) "Den aksjon"? Du brenner for hvilken aksjon?

3) Hvem er det som ga beskjed (og hvordan) så sent på kvelden egentlig? Burde ikke sånt gis i skoletiden?

Skrevet

I skrivende stund, under Elevtinget, har Elevorganisasjonen startet forberedelsene til aksjonen "Jeg brenner for...!".

Tirsdag 16. mars braker det løs på skolene i Norge!

Hovedtrekkene i aksjonen er bruken av Allmøte for å vedtaksfeste standpunktet til elevene ved skolen på kutt i 14-dagers regelen, når Allmøtet sier nei til kutting blir det aksjonering; Elevrådene brenner bål for å vise engasjementet i den norske skolen, alle elever får sin egen plakat hvor de kan skrive sin hjertesak/hva som engasjerer dem og henger dem opp på skolen etter bålbrenningen.

Det er viktig at vi får frem hva vi mister, hvem og hva som får svi dersom vi ikke får slette dokumentert fravær.

Som dere ser starter aksjonen på tirsdag, vi tar sikte på at de fleste skoler gjennomfører aksjonen den dagen. Dette passer ikke for alle, og det er helt greit om skolen vil gjennomføre aksjonen senere i uka.

Halvorsen la frem forslaget på torsdag 4. mars, og vi må svare så fort som mulig!

De som melder seg på aksjonen, kan få ressursmateriell tilsendt på mail og/eller laste det ned på elev.no. Hele uka kan du ringe til EO på 22 99 37 00 dersom du har spørmål, trenger råd eller noe annet i forbindelse med aksjonen!

Lykke til! Dette klarer vi sammen!

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg har fått jobb under Eurovision Song Contest :w00t:

Hva består jobben av?

Skrevet

Jeg har fått jobb under Eurovision Song Contest :w00t:

Hva består jobben av?

Rigging av pressetelt, scene, bord, kontorer etc. Er arenamedarbeider ihvertfall.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Man har nå i alle fall en fot innenfor og det er jo spennende i seg selv å få kommet nært på en såpass stor produksjon.

Skrevet

Man har nå i alle fall en fot innenfor og det er jo spennende i seg selv å få kommet nært på en såpass stor produksjon.

Nettop. Dette er tidenes største produksjon i Norge, så da tar jeg selvfølgelig sjansen da jeg får den (selv om det er opp til skolen nå)

Skrevet

Jeg forestiller meg avataren din jobbe med sceneutstyr.

Ikke noe særlig bra bilde.

Hvis du ligner på avataren din, så er du en liten rundt klump med skjegg og hatt? Da gleder jeg meg til å se deg på TG.

Skrevet

Hvis du ligner på avataren din, så er du en liten rundt klump med skjegg og hatt? Da gleder jeg meg til å se deg på TG.

Avataren din blir ditt ansikt utad på forumet, om du liker det eller ei.

Skrevet

I skrivende stund, under Elevtinget, har Elevorganisasjonen startet forberedelsene til aksjonen "Jeg brenner for...!".

Tirsdag 16. mars braker det løs på skolene i Norge!

Hovedtrekkene i aksjonen er bruken av Allmøte for å vedtaksfeste standpunktet til elevene ved skolen på kutt i 14-dagers regelen, når Allmøtet sier nei til kutting blir det aksjonering; Elevrådene brenner bål for å vise engasjementet i den norske skolen, alle elever får sin egen plakat hvor de kan skrive sin hjertesak/hva som engasjerer dem og henger dem opp på skolen etter bålbrenningen.

Det er viktig at vi får frem hva vi mister, hvem og hva som får svi dersom vi ikke får slette dokumentert fravær.

Som dere ser starter aksjonen på tirsdag, vi tar sikte på at de fleste skoler gjennomfører aksjonen den dagen. Dette passer ikke for alle, og det er helt greit om skolen vil gjennomføre aksjonen senere i uka.

Halvorsen la frem forslaget på torsdag 4. mars, og vi må svare så fort som mulig!

De som melder seg på aksjonen, kan få ressursmateriell tilsendt på mail og/eller laste det ned på elev.no. Hele uka kan du ringe til EO på 22 99 37 00 dersom du har spørmål, trenger råd eller noe annet i forbindelse med aksjonen!

Lykke til! Dette klarer vi sammen!

Tusen takk, Chef!

Skrevet

Avataren din blir ditt ansikt utad på forumet, om du liker det eller ei.

Så de fleste tror jeg er en feit langhåra nerd? Fett nok.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...