Eplefe Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Da var lønnen trillet både inn og ut på konto. Sukk. Hva gjør man ikke for sin kjære?
Datasmurf Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Faens fitte blakk, jeg trenger penger. For første gang har jeg lånt penger for å få mat. Jeg skammer meg. :| Oh well, mandag får jeg heldigvis penger og kan betale tilbake de 60 kronene jeg har lånt.
Latias Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Faens fitte blakk, jeg trenger penger. For første gang har jeg lånt penger for å få mat. Jeg skammer meg. :| Oh well, mandag får jeg heldigvis penger og kan betale tilbake de 60 kronene jeg har lånt. Slutt og røyk/snus/drikk/whatever.
L4r5 Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Hva gjør man ikke for sin kjære? Akkurat det spørs på hvor prippen man er. ------------------- in other news: Var litt småtrøtt istad så jeg duppa litt av i stolen. Våknet av at katta til naboen sto på stolryggen og slikket meg i panna. Den hadde kommet inn vinduet.
Eplefe Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Og hva gjorde du for din kjære da? Betalte bursdagsgaven hans. Romatur i august. Hva gjør man ikke for sin kjære? Akkurat det spørs på hvor prippen man er. Du gjør det meste, med andre ord?
MrLeftfield Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Faens fitte blakk, jeg trenger penger. For første gang har jeg lånt penger for å få mat. Jeg skammer meg. :| Oh well, mandag får jeg heldigvis penger og kan betale tilbake de 60 kronene jeg har lånt. 1) Ro ned røyk/snus 2) Skaff deg jobb 3) ???? 4) Profit
Sameboe Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Faens fitte blakk, jeg trenger penger. For første gang har jeg lånt penger for å få mat. Jeg skammer meg. :| Oh well, mandag får jeg heldigvis penger og kan betale tilbake de 60 kronene jeg har lånt. Fikk penger idag jeg. Hvor 1000 går til lommepenger på TG. 600 kroner går til lommepenger på Amandus. og resten får vi se hva går på.
Datasmurf Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Vi har tatt denne diskusjonen før, har vi ikke? Jeg gidder ikke å rippe opp i alt igjen, så jeg bare setter en velplassert nei. Fikk nettopp melding om at jeg ikke har vårferie frem til midten av april, slik som jeg opprinnelig trodde. Plutselig to fag å styre med. Riktignok gidder jeg ikke det første før i midten av mai, siden jeg alt har fulgt med på halvparten av timene, har boka (ligger på Orkanger og gidder ikke hente den før påske) og gidder ikke kjøpe ny etc etc, men det andre kom som en lyn fra klar himmel, da det ikke sto noe om det på studieplanen vår. Skjønt, den planen stemmer jo i og for seg bare for de som begynte førsteklasse i høst, og ikke for oss. De skifter den planen hvert år -_- *føle seg som en testkanin* Men om vårferien min ikke hadde forsvunnet ut av det blå, så hadde jeg kunne tenkt meg jobb. Tenkte å søke på Arne Rønning AS (mote for menn, om jeg ikke husker feil) faktisk, men nå som jeg får skole hver dag i uka, blir det lett å gi faen.
Datasmurf Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Faens fitte blakk, jeg trenger penger. For første gang har jeg lånt penger for å få mat. Jeg skammer meg. :| Oh well, mandag får jeg heldigvis penger og kan betale tilbake de 60 kronene jeg har lånt. Slutt og røyk/snus/drikk/whatever. Som sagt, nei. Ikke at jeg bruker penger på å drikke. Jeg har stort nok lager til å slippe å bruke penger på det på en stund. Og kutt ned på søtt! Da kommer du LANGT Søtt? Siden når spiser jeg søtt? Jeg drikker 1,5 liter brus om dagen, det er greit nok. De 20 kronene kan jeg unne meg, men jeg spiser ikke snop, snacks eller lignende. Har en potetgull-pose som har stått her siden november, og noe pocky jeg fikk til bursdagen min, som jeg fortsatt ikke har spist opp. Go me. d'oh, too slow -_-
Bytex Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Det som er festlig er at han sannsynligvis sløser pengene på en boks snus og en billig flaske rødvin og syter like mye om hvor sulten han er imorra.
Mikkel™ Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Sjur du er lite lur! Snart er det din tur, til å være enda mer sur!
Mikkel™ Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Jeg kjeder meg og vil ha heeeeelg OHHAI! bare 7 minutter to go
Slimda Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 20 kroner dagen = 140 kroner uka = 560 kroner måneden. Se der, mye god mat det der.
Datasmurf Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Og de 560 kronene hadde uansett ikke gått på mat. De hadde gått på det alle penga mine går med til. Bøker, DVD-er, CD-er, vinyler og random Facebook-spill. Ooh, og Xbox-points, hovedsaklig for å kjøpe nye sanger til Lips-spillene mine, samt awesome trial-games. Jeg klarer ikke kutte ned på det der, uansett hvor mye jeg prøver. -_-
Anbefalte innlegg