Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser mange gulorange jenter rundt i Drammen. Er like moro hver gang.

Så en slesk kar på kafe forrige lørdag som var helt orange i trynet også.

Endret av Bytex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sorterer filer for første gang på aaaaltfor lenge, og blir litt trist av å virkelig få se alt jeg ikke har fått surra meg til å få tilbake etter at den eksterne disken gikk i bakken.

Skrevet

Høres da ikke ut som verdens ende.

Du er ikke den som vil bli vekket klokket tidlig i morgen av sinte telefoner og meldinger som fyller mobilen din.

Og som ikke kommer tilbake etter påske.

Skrevet

Det plager meg ikke at de bruker mye sminke, det plager meg at de ikke kan bruke sminke i det hele tatt. Less isn't necessarily more, but you should learn to look good with less before using more.

Skrevet

Jeg er en unge jeg og! Jeg er fremdeles i tenårene (i noen måneder til som jeg skal klinge meg fast til så lenge de varer), men 99,- måneden? Det er TO øl på byen, for faen.

Skrevet

Ha ha ha, jeg har 3695 sider med Tommy & Tigern. Med andre ord, alle stripene fra 85 til 95. Er på side 733 nå, begynte for 2 timer og tre kvarter siden og jeg klarer virkelig ikke slutte. Jeg er så trett at jeg må lese stripene flere ganger før jeg får med meg noe, men å legge seg? Neida. :p

Skrevet

Jeg er en unge jeg og! Jeg er fremdeles i tenårene (i noen måneder til som jeg skal klinge meg fast til så lenge de varer), men 99,- måneden? Det er TO øl på byen, for faen.

Tre, om man er heldig :---D

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

God Natt. :)

Jeg skal sove 1 time eller 2 nå. :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg derimot sitter i morgenkåpa i sofaen. Akkurat spist ei skål med frokostblanding og gjør meg oppdatert på dagens tidninger. =)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Er vel uttrykk for snø her også i løpet av dagen. Har kommet noen få filler allerede i natt. Bare det ikke blir like jævla mye som regnet har brukt ei uke på å ta bort igjen så blir jeg fornøyd.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...