Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahhh. Var på studentpuben i går kveld, drakk noen øl, og hørte på et svensk rockband. Det var en herlig kveld, og i dag skinner sola og det er relativt varmt ute! Fantastisk. :)

Skrevet

God morgen folkens. eller jeg sto jo opp for en stund siden men.

Nei. Nå er det lørdagsgodteri og Invisible walls. Standard lørdags rutine.

Skrevet

Eplefe: For mye å gjøre? Høres nesten ut som du trenger en liten ferie, men du har vel ikke noe annet valg enn å vente til sommerferien. :/

Skrevet

*reporting from Thailand*

Ahh digg med to uker ferie i varmere strøk, selv om jeg som en kjeller-boende nerd ble rosa på en dag i sola her >:

sitter å slækker på hotell rommet nå, dere gjør da ? :wee:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Hva er planene dine som ødelegger i morra?

Skal til en kamerat i Moss, blir vel fylla tenker jeg.

Skrevet

God lørdagsmorgen. Sitter her med en Red Bull og skal snart smøre meg et horn. :D Lunshen i dag blir ferske nachos i byen. Åssen har skolebarna det på en lørdag?

Ikke så mye det som at jeg har fått ødelagt hodet mitt. Døgnrytmen kan alltids rettes opp igjen, men jeg takler ikke skolen lengre.

Det er jo det jeg har sagt. Det er ikke bra med skole! ;)

Skrevet

Jeg gleder meg sånn til Storåsfestivalen i år! :D

Gåte, Veronica Maggio, Blizzard, 22, Kråkesølv, Lillasyster, Onkl P & Jaa9, The Pink Robots, Pony the Pirate og mange flere! :D

Kunne riktignok klart meg veldig bra uten DDE, Sivert Høyem og Bjørn Hellfuck, men det får så være.

Og så fant jeg nettopp ut hvorfor jeg absolutt IKKE skal se på Paradise Hotel i år :p (Ikke at jeg har sett på det før heller, men nå har jeg en satans god grunn).

Jeg er hyper og bifil, ei gammel venninne av meg er med. Jeg har ingenting til overs for henne, hun har forandra seg så alt for mye siden vi var små, og jeg takler ikke kjerringa lenger. Hun er kvalm og avskyelig og et skrekkelig menneske (og nei, det har ingenting med at hun er bifil å gjøre).

Skrevet

Det er jo det jeg har sagt. Det er ikke bra med skole! ;)

Jeg elsker å utdanne meg. Jeg har ikke en gang noenting i mot å stå opp tidlig. Det er alle de andre elevene som plager meg. Så sånn sett kan man jo heller si at det ikke er bra med mennesker, for å følge logikken din.

Med holdningen "det er ikke bra med skole" blir man sittende i en evig NAV-papirmølle hvor man har akkurat nok penger måned etter måned etter måned og aldri kommer stort lengre enn fra hånd til munn. Det blir aldri noe eget hus og det beste man kan håpe på er å få sitte i kassen på Rimi. Jeg fikk nok etter litt mer enn et halvt år og skaffet meg jobb selv. Og begynte på skolen igjen.

Skrevet

Joda, man kommer til kassen på Rimi. Dessuten er ikke videregående skole høyere utdannelse! På videregående utdanner man seg til IKT-arbeider, rørlegger, snekker, bilmekaniker, kokk, mediegrafiker, syerske, tekstilarbeider, platearbeider, sveiser, servitør, hovmester, kjøkkensjef, PR-arbeider (her hjelper en høyskoleutdannelse, men man er ikke nødt), forutdannelse til fotografstudie, studieforberedende generelt, og alt mulig rart. Yrkesfag er en flott mulighet for de som ikke ønsker høyere utdannelse, å droppe all utdannelse utover grunnskole fører deg til kassen på rimi hvis du har flaks, og stort sett fører det deg til nærmeste NAV-kontor.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...