Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg ligger i sengen, i armkroken til en stykk sovende kjæreste. ^_^
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Snart lunsj og True, I has KvikkLunch in fact Skitur boost?
Mephistopheles Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Det skal bli så ufatteleg godt med helg! Edruhelg, utan dei store mengdane alkohol innblanda. Einaste eg ser for meg av stimuli, er syretrippen av ein film Burton og Depp har premiere på i dag... Gler meg!
CorporalClegg Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Om en nettbutikk sender meg feil vare (amentio) kan de kreve å få den tilbake? Regner med de kan det, men siden jeg er totalt avhengig av varen har jeg ikke tid til å vente på at de skal sende en ny. (SSD-disk, forrige disk døde..)
Sameboe Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Har holdt meg unna dama lenge nå. Men begge er i slekt med hun, incest? Hva er minstestraffen da? Tja, da har de neppe lysst på henne selv... Men de liker vel ikke at du som slo opp med henne tok kontakt da. Har virkelig ikke peiling, du kan jo alltids spørre hva galt du har gjort.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Det herlige med all denne Portal-mystikken er også at slutten har endret seg når man spiller gjennom. Altså helt på slutten. Før så lå man dere der og så seg litt om før man svimte av. Nå hører man en stemme for å så bli dratt bort av noe som tilsynelatende er en robot ...med mindre det er jeg som husker feil. Endret 5. mars 2010 av Slettet-77do0b
Bytex Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Egil, du bør sjekke hvilken side du er på før du svarer..det du svarer på er sannsynligvis 10 sider bak nå, så vi aner ikke hva det dreier seg om her. Den orange pila tar deg bare til "siste leste post" ikke siste side..annoying as fuck, ja.
Sameboe Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Egil, du bør sjekke hvilken side du er på før du svarer..det du svarer på er sannsynligvis 10 sider bak nå, så vi aner ikke hva det dreier seg om her. Den orange pila tar deg bare til "siste leste post" ikke siste side..annoying as fuck, ja. Det veksler faktisk her...
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Det var egentlig ikke noe spesifikt jeg svarte på. Bare nevnte det sånn så lell, ettersom jeg regnet med at folk flest har fått med seg dei mystiske portal-meldingene. Når jeg klør sånn i kjeften etter å si noe, så gidder jeg ikke å lete tilbake flere sider om hvorvidt det har vært diskutert tidligere. For dersom man ikke skal si noe som allerede har vært sagt her i kaféen, så kan samtlige like så greit holde kjeft. =)
StudioARE Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 aarrgghh... jeg finnes ikke lengre på it's learning.. ikke med riktig epost i alle fall, som jeg ikke har endret siden det funka sist. For ett stort tap
Datasmurf Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 I går var most awesome and epic ever! *hoppe rundt og være lykkelig*
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 HaHaha! Sporte hva jeg har gjort galt hun sa ikke noe.. Fuck damer altså! Katt Williams eier!
Slimda Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Egil, Portal-greiene er absolutt interessant. Skal bruke helga på å titte litt på det, innimellom all animen som skal konsumeres.
CorporalClegg Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Om en nettbutikk sender meg feil vare (amentio) kan de kreve å få den tilbake? Regner med de kan det, men siden jeg er totalt avhengig av varen har jeg ikke tid til å vente på at de skal sende en ny. (SSD-disk, forrige disk døde..) noen som vet? Haster litt
Shikaru Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 I går var most awesome and epic ever! *hoppe rundt og være lykkelig* fikk ikke helt med meg hva som var så spesielt med gårsdagen, men nais det da
Bytex Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg tror han hadde avslutning med klassen og en Blizzard-3d-dame ellernoe.
kanin333 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Det er litt skummelt når solskjermen ute går opp og ned av seg selv.....
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) BACONPOSTEI er noe dritt!! Endret 5. mars 2010 av Slettet-1nDPpQXNWW
Anbefalte innlegg