kloningen Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Godt å se noen dele samme syn som meg når det gjelder "syden".. Aldri vært der, aldri tenkt å være der. Eneste stedet jeg har vært på ferie i er Vietnam og Danmark Begge to er helt herlige :]
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Ingen andre som hater Cola og Pepsi Max? Jeg kan ikke si jeg hater det. Men jeg tåler ikke noe særlig søtt etter at jeg la av meg med det.
Coa Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Hvordan kan man hate Cola og Pepsi/max? Farris derimot, det er bare ekkelt
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Farris er digg. Cola er bare godt en gang i blant, ikke sånn 1,5 l hver dag.. æsj så kvalmt. (Snakker kanskje en 0,5l hver andre uke eller noe )
Aleks Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Skriv en sammenligning på minst 1000 ord om den engelske, amerikanske og den norske revolusjonen. Visste ikke engang at vi hadde hatt en norsk revolusjon
Aleks Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Ohh *ringer en bjelle i hodet mitt* Unødvendig med så avanserte ord
Mikkel™ Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 HAHAHAHAHAH! Retard Aleks Jeg ser somregel på dokumentarer om den Amerikanske Revolusjon om mårran på Discovery HD. Jævlig interessant egentlig .
L4r5 Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Visste ikke engang at vi hadde hatt en norsk revolusjon *lene seg bort og hviske*Den skjedde på 70-tallet. Men PST vil ikke at vi skal snakke om det så de har slettet det fra alle skolebøkene. Frem til 1972 var Norge et stalinist-kommunistisk biland av Sovjet. Men så gjorde norske radikale, med Stoltenberg-familien i spissen (de er forøvrig etterkommere av den norske Tsar-familien som styrte frem til Sovjet tok over på 30-tallet), væpnet opprør og frigjorde seg ved hjelp av våpen og narkotikapenger som ble smuglet inn fra Pakistan ved hjelp av CIA og "arbeidsinnvandring". Men som sagt så liker ikke PST at vi snakker om dette, så du har ikke hørt det fra meg.
Aleks Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Av og til får jeg bare et par logiske brister okey?! Kan tenke meg det er facinerende om man ser på det av fri vilje
Aleks Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Av og til? Noen flere eksempler på at min logikk brister kanskje?
Natrich Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Av og til? Noen flere eksempler på at min logikk brister kanskje? Bare til å titte i DNFK det Husker du lurte på hvor du kunne veksle utenlandske penger engang
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Istad snødde det igjen... Snø er jo digg, da! :!: Vinteren er alt for kort, i grunn...
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Nå er det heldigvis sol her. Vel, sist jeg var ute og røykte i alle fall. Nå ser det ut til å ha kommet noen skyer på himmelen igjen. Oh well, back to Torchlight. ^^
Eplefe Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Det har snødd i dag. Jeg blir helt emo av tanken. Og i morgen må jeg stå opp tidlig for å være nydusjet og fresh på Let's Buzz til 10.
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Snø er jo digg, da! :!: Vinteren er alt for kort, i grunn... Gjentar meg selv.
Anbefalte innlegg