Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å se noen dele samme syn som meg når det gjelder "syden".. Aldri vært der, aldri tenkt å være der.

Eneste stedet jeg har vært på ferie i er Vietnam og Danmark

Begge to er helt herlige :]

Skrevet

Skriv en sammenligning på minst 1000 ord om den engelske, amerikanske og den norske revolusjonen. Visste ikke engang at vi hadde hatt en norsk revolusjon :dontgetit:

Skrevet
Visste ikke engang at vi hadde hatt en norsk revolusjon :dontgetit:

*lene seg bort og hviske*

Den skjedde på 70-tallet. Men PST vil ikke at vi skal snakke om det så de har slettet det fra alle skolebøkene. Frem til 1972 var Norge et stalinist-kommunistisk biland av Sovjet. Men så gjorde norske radikale, med Stoltenberg-familien i spissen (de er forøvrig etterkommere av den norske Tsar-familien som styrte frem til Sovjet tok over på 30-tallet), væpnet opprør og frigjorde seg ved hjelp av våpen og narkotikapenger som ble smuglet inn fra Pakistan ved hjelp av CIA og "arbeidsinnvandring".

Men som sagt så liker ikke PST at vi snakker om dette, så du har ikke hørt det fra meg.

Skrevet

Av og til? :ermm:

Noen flere eksempler på at min logikk brister kanskje? :cool:

Bare til å titte i DNFK det :wee:

Husker du lurte på hvor du kunne veksle utenlandske penger engang :p

Skrevet

Nå er det heldigvis sol her.

Vel, sist jeg var ute og røykte i alle fall. Nå ser det ut til å ha kommet noen skyer på himmelen igjen.

Oh well, back to Torchlight. ^^

Skrevet

Det har snødd i dag. Jeg blir helt emo av tanken. Og i morgen må jeg stå opp tidlig for å være nydusjet og fresh på Let's Buzz til 10.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...