Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt en jobb jeg, penger vokser ikke på PC stolen eller six-packen... :p Men jobbe på Kiwi er for ekstremt så hel tids sommerjobber som er litt mer praksiske passer meg bedre.

Vel, jeg jobber på kundeservice og skal egentlig lytte til kunder som ringer inn. Det er selvsagt litt kjipt når jeg har øreverk og litt feber. Ikke har de noen arbeidsoppgaver til meg utenom det heller, så da blir det å prøve å finne på ting selv..

Ah den er kjip da :/

b-real se til pokker og skru på Disney Channel: Playhouse eller NRK sitt LATTERLIGEbarne-lol-wtf-tard-TV så ser du selv å hooribelt dårlig dagens tv for barn er..nærmest hjernevasking og ikke minst at det må minske hjernekapasiteten til små kidza med de dumme naive barne tv programm hostsa som er...
Unnskyld meg men jeg har faktisk sett "barnetv" både på NRK og disney-channel..:)

Det må ha vært flere år gammle opptak, tips sjekk dato.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

b-real se til pokker og skru på Disney Channel: Playhouse eller NRK sitt LATTERLIGE barne-lol-wtf-tard-TV så ser du selv å hooribelt dårlig dagens tv for barn er..nærmest hjernevasking og ikke minst at det må minske hjernekapasiteten til små kidza med de dumme naive barne tv programm hostsa som er...

Jeg foreslår også at du kikker litt med på barnetv fra begynnelsen av 90-tallet. De som skrev mye av det har tatt minst like mye syre som dagens barnetv-forfattere har.

Skrevet (endret)

Jeg foreslår også at du kikker litt med på barnetv fra begynnelsen av 90-tallet. De som skrev mye av det har tatt minst like mye syre som dagens barnetv-forfattere har.

Hverken drømmehagen eller teletubbiene gikk på tv på starten av 90-tallet, så må si meg uenig der. De seriene er definisjonen på mislykket syrerus. Glad jeg vokste opp med Tintin, Ducktales og Flukten fra dyreskogen. Kvalitet.

edit:

leif var innom

Endret av Nyhus
Skrevet

Noe så sykt også. De få gangene jeg har sett noe som helst av teletubbiene har jeg blitt riktig så forstyrra.

"Forstyrra", der har du det :D

Menne bare meg som syntes at det er helt på trynet at om du prøver og søke på hardwr og ikke får noe treff og så skriver på søk hardware så skrus "flood control" på og du må vente 10 sekunder for og søke. Det gjelder for og se resultatet for "Hardware" også.

Skrevet

Hverken drømmehagen eller teletubbiene gikk på tv på starten av 90-tallet, så må si meg uenig der. De seriene er definisjonen på mislykket syrerus. Glad jeg vokste opp med Tintin, Ducktales og Flukten fra dyreskogen. Kvalitet.

Jeg har ikke sagt at det ikke er noe kvalitet fra den tida. Men Gullars sier det meste. Jeez.

Skrevet

Jeg har ikke sagt at det ikke er noe kvalitet fra den tida. Men Gullars sier det meste. Jeez.

Ikke kødd med Gullars!

Skrevet

Haha, du og gullars. Jeg vil uansett påstå at gullars er veldig mye bedre enn mye av de som blir spydd ut nå til dags.

Klart, men forfatterene har fortsatt røyka noe funky. For å ikke snakke om Cow and Chicken. :ermm:

Ikke kødd med Gullars!

Gullars er awesome.

Skrevet

Klart, men forfatterene har fortsatt røyka noe funky.

Det er det liten tvil om. Men jeg tror egentlig barnetvfolka generelt har det, går vel mer på hvor kraftig dopet deres er. Og jeg vil påstå det har blitt kraftigere opp gjennom åra. Hadde heldigvis en stor nedgang etter Pompel og Pilt.

For å ikke snakke om Cow and Chicken. :ermm:

Hei hei, ikke kødd med Cown and chicken. Awesome. Foreldre uten overkropper, feite djevler med bar rumpe. Ah, det var tider.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...