Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Favorittpålegget all-time må vel bli Gudbrandsdalsost. Helst med noe jordbær- eller bringebærsyltetøy på. :wee:

Grei start på dagen i dag også. My Dying Bride og kaffe.

Er det en kombinasjon av pålegg jeg aldri klarer å forstå så er det ost og syltetøy. Osten blir jo bløt. Høres bare kvalmt ut.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Synd for deg. =)

Osten blir ikke bløt akkurat. Det er vel selve kontrastene i påleggskombinasjonen som treffer såpass godt. Dessuten har jeg fått det så lenge jeg kan huske, så jeg har vel på et vi blitt oppdratt til å like det såpass godt.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Synes det absolutt beste er skinke. Hvilken derimot er umulig å si. Det finnes jo så mange gode. :D

Ja, det har du absolutt rett i. Det er alt for mange gode skinketyper der ute.

Jeg har en ting for mosaikkskinka til Gilde, den med chili. Evt. løvtynn baguettskinke med pepper på kantene. Omnom. ^^

Selv om vanlig skinke er ganske digg det også.

Skrevet (endret)

Underlig det der med hvordan noen kan vende seg til å like noe. Trass i flere forsøk fra folk gjennom årene har jeg aldri begynt å like fisk. Kommer aldri til å like det heller! :thumbdown:

Endret av Glimti
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Urelatert til påleggsdiskusjonen, men en herlich låt som tar meg tilbake til ungdomsskolen.

http://www.youtube.com/watch?v=17xZjX4OghE

Hva som har skjedd med youtube-taggen :scared:

@Glimti: Særdeles dårlig sammenligning. Skal vedde på at du ikke likte øl første gangen du drakk det du heller, i likhet med flesteparten av befolkningen ;)

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Underlig det der med hvordan noen kan vende seg til å like noe. Trass i flere forsøk fra folk gjennom årene har jeg aldri begynt å like fisk. Kommer aldri til å like det heller! :thumbdown:

Du som meg, mann!

Skjønt, jeg skylder på at jeg har blitt tvangsfôra på det ca hele barndommen.

"Du går ikke fra bordet før du har spist opp fisken."

Da hjelper det ikke at man utvikler allergiske symptomer på det, eller kaster opp den ekle fisken som er tilberedt ordentlig av ei som har tilberedt fisk i 70-80 år og som alle andre lovpriser. :p

Men ooh, hadde gjort seg med et par skiver av godt brød, med ekte smør, piffi, roastbeef, cheddar og oregano på, slengt i stekeovnen til cheddaren er sånn passe smelta.

Maks awesome!

Tror jeg skal kjøpe meg det når jeg får råd til godt brød, ekte smør, roastbeef og cheddar igjen. ^^

Skrevet

Glimti: Særdeles dårlig sammenligning. Skal vedde på at du ikke likte øl første gangen du drakk det du heller, i likhet med flesteparten av befolkningen ;)

Man sammenligner enkelt og greit ikke øl og fisk!

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvordan dere kan dra paraleller med at jeg ble tvangsfora, selv om jeg har vokst opp med en påleggskombinasjon.

Jeg har aldri måttet spise mat jeg ikke likte i barndommen, så ofte besto middagen min bare i potet og saus.

Hvor i all verden klarer du å se en sammenligning av fisk og øl?

Do'h. Du skrev "fis" først noe jeg trodde du dro over til et ekstremt eksempel, men som tydeligvis var en skrivefeil.

Men uansett. Sammenligning av fisk og øl er ikke der.

Saken var den at selv du kan venne deg til å like noe du ikke likte i starten, ergo ble øl nevnt i samme slengen.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Jeg digger fisk, jeg. Spiser det hver uke i kantina på jobb. Sånn bare for å dra det i gang igjen. :devil:

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...