Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg har fått satt på klesvaskene jeg har utsatt i en ukes tid.

Vel 2 av dem i alle fall.

Om jeg blir å døgne, tar jeg vel to til.

Kanskje jeg til og med gidder å ta klutene, handdukene og slikt.

Burde tatt sengetøyet mitt også, men meh.

Skrevet

Huh. Ikke verst. Sjelden jeg får skandinaver som taxi-sjåfører i Trondhjem, eller hyggelige sjåfører generelt.

En gang fikk jeg naboen min fra Orkdal riktignok. Det var et wtf-moment. :p

Skrevet

Huh. Ikke verst. Sjelden jeg får skandinaver som taxi-sjåfører i Trondhjem, eller hyggelige sjåfører generelt.

En gang fikk jeg naboen min fra Orkdal riktignok. Det var et wtf-moment. :p

Det skjer at jeg enten kjenner sjåføren, eller at han kjenner foreldrene mine :p Ganske ofte, faktisk.

Skrevet

Egg,pølser,bacon og bønner må være den beste fyllematen jeg noensinne har laget :thumbup:

Tits awesome! :D

Arinodin, det skjer meg når jeg er i Orkdal, og det har begynt å skje oftere og oftere her på Steinkjer. Vel, at jeg kjenner sjåførene. Jeg har tatt så mye taxi her oppe. :p

Skrevet

Lokalkjent av zu siden han er på vennesiden?

Du har samme døgnrytmen som emeg og han i set minste ;)

Hvordan er det med historien i dag? Sorry for å si du er en dåre med smily sist. Jeg har enorm respekt for dem som intereserer seg for historie.

Tror min hovedinseresser for 2WW ligger i fakta, eller Facts som vi sier i liverpool delen ;)

Hvordan fester man egentlig lit til historie 5k BC?

Skrevet

Yeah. Har kjent ham siden '93. :p

Historien er slik den var sist. :p Ingen fare, jeg er vant til å høre akkurat det, for å si det sånn.

Samme som når jeg åpner kjeften min og begynner å prate om politikk, sport eller religion. :p

Man godtar litt slinger i valsen, vel, jeg gjør nå i alle fall det. Om ikke alt er helt historisk korrekt, så er det ikke SÅ nøye, så lenge det i alle fall har en del historiske fakta og / eller er basert på noe som er historisk korrekt. Litt fiksjon har aldri skadet noen. :)

Skrevet

Fattern og har blitt forkjøla :ph34r:

Jeg er faren din da.-.-..

Har du ikke lagt merke til at det ikke finnes et eneste bilde med faren din og meg ved siden av hverandre på :ph34r:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...