L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 NÅ ER SPOILER ENDA MER HEMMELIG FOR NÅ KAN MAN IKKE SE HVA SOM ER UNDER! Det er avhengig av hvilket skin du bruker.
Nopros Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Jeg overlever ikke, les mappen min. 34 selvmordforsøk, føler meg misslykket. Har du 34 selvmordsforsøk så er du en overlever da. Dust. *sparke i grusen og se furten ut*
SHHHKSHHHK Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Han ej synsk punktum punktum punktum Jepp. Vet du når jeg ble synsk? Neste torsdag. NÅ ER SPOILER ENDA MER HEMMELIG FOR NÅ KAN MAN IKKE SE HVA SOM ER UNDER! Ikke det spørsmålstegn Jeg kan nå se dem punktum punktum punktum
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Sitter og vurderer en tredje tekopp eller en cola. Etter hvert skal jeg legge meg ned og lese litt også. Har du ikke alkohol? Dust. *sparke i grusen og se furten ut* Lars her *rekke ut handa for å hilse på*
Nopros Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 (endret) BLÆH! Endret 26. februar 2010 av Nopros
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 *Stikke ut fortenne og hvese* Nei, hei Lars. Deg har jeg ikke sett før. Har du ikke? Jeg veit en annen ting du ikke har. Lært å quote.
Nopros Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Jeg lo. Jeg vet hemmeligheten din. Og jeg har sett masse mer filmer en deg på kort tid!
After Dark Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Fja nå av byttej jeg ut ejj med j. Det gjøj jeg også punktum Foj en fojtjeffelig idé utjopstegn Ja, det hendej jeg glimtej til! Det ej fojjesten du som likej Neutjal Milk Hotel, ikke sant? Hvis det ej det skal du få tusen millionej kjedpoeng av meg. Og en kanelbolle. Om folk skal begynne å skrive på denne måten her så har jeg en anelse om at jeg kommer til å hoppe over en god del innlegg fra nå av.
Natrich Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Hvem spiser meitemark når man har sjokoladekake med seigmenn liggende i kjøleskapet? Bear Grylls Lars Monsen også! Nei, Lars Monsen har selvrespekt
After Dark Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Sitter og vurderer en tredje tekopp eller en cola. Etter hvert skal jeg legge meg ned og lese litt også. Har du ikke alkohol? Klarer meg da uten det en kveld.
Lemon Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Jeg lo. Jeg vet hemmeligheten din. Og jeg har sett masse mer filmer en deg på kort tid! Jeg haj ingen hemmelighetej, men dejimot et liv. I motsetning til noen hvis navn jeg ikke skal nevne. Glimti: Så så, vi gij nok opp ganske fojt.
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Klarer meg da uten det en kveld. Du klarte deg. Men hvor godt klarte du deg? Innrøm det. Du har litt lyst på en øl.
SHHHKSHHHK Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 (endret) Det gjøj jeg også punktum Foj en fojtjeffelig idé utjopstegn Ja, det hendej jeg glimtej til! Det ej fojjesten du som likej Neutjal Milk Hotel, ikke sant? Hvis det ej det skal du få tusen millionej kjedpoeng av meg. Og en kanelbolle. Du skyldej meg tusen millionej kjedpoeng og en kanelbolle utropstegn In the Aejoplane Ovej the Sea er dritdigg punktum Endret 26. februar 2010 av Dermuszdel
Nopros Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Litt iriterende at dere ikke klarer å skrive r Kanskje jeg skal begynne å skrive svensk. I motsetning til det dere gjør så er jo det faktisk lov.
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Jeg haj ingen hemmelighetej, Og jeg har ingen bondegård med hst og hund og dreng.Nei jorden er min eiendom og skogen er min seng.
Nopros Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Jeg haj ingen hemmelighetej, Og jeg har ingen bondegård med hst og hund og dreng.Nei jorden er min eiendom og skogen er min seng. Hva er en hst?
SHHHKSHHHK Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hva er en hst? Hubble Space Telescope punktum EDIT: Sånn punktum Endret 26. februar 2010 av Dermuszdel
Anbefalte innlegg