Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
artig på jobb lester på taktikker på wow bosser :)
Fikk en gjennomgang samt en god del forsøk på The Lich King igår, så nå har jeg ikke flere bosser å lese taktikker om.

Ikke at jeg leste taktikk til LK heller da. WoW-bosser er ikke SÅ taktisk vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffe er digg ja, men gidder ikke hente så kjøpte jeg burn igår så derfor ble det burn til frokost.

Hmm.. Antar unnskyldningen din er godtatt.. For nå hvertfall :tease:

Skrevet (endret)

Merker jeg blir irritert når jeg nå har vært syk en stund. og når jeg ringer jobben i 7 tiden i dag visste de ikke når jeg skulle komme. Og når jeg nå har ringt 5 ganger til tar ingen tlf.

Der fikk jeg svar. Og beskjed om at jeg fikk fri i dag fordi barna jeg passer skulle på kino nå.

Jobb er kaos.

Endret av Flabba
Skrevet

Lol, i de to forrige timene hadde vi filmundervisning med en dansk lærer, fint det bortsett fra at hun bare stod der og lo av det hun selv sa og vi skjønte ingenting. "Sku børt mæølå iede siene! Hohoho"

Skrevet
artig på jobb lester på taktikker på wow bosser :)
Fikk en gjennomgang samt en god del forsøk på The Lich King igår, så nå har jeg ikke flere bosser å lese taktikker om.

Ikke at jeg leste taktikk til LK heller da. WoW-bosser er ikke SÅ taktisk vanskelig.

Nei de er ikke det, men siden 70% av raidet mitt er mongo i hodet og jeg må forklare hvordan de skal klø seg i rompa så er det greit at jeg veit hva jeg snakker om før vi begynner.

Skrevet

Idiotisk å hyre inn lærere som ikke kan norsk..

Jah, det var det jeg og tenkte. Nå er hun her igjen, endelig!

Jeg hadde så sykt gått å klaget.

Har nå skaffet sesong 4 av House :new_woot:

Skrevet

Noen som vet hvor det er å få tak i kamuflasjeklær? Helst hvitt, som snøen, men det hadde vært kult med sånn skikkelig grønn kamuflasjedrakt med masse frynser, sånn som han snipern i Call of duty! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...