Sidious Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Tror faen Mass Effect II er det beste spillet jeg noensinne har spilt. Makan til historie og gameplay! Havner iallfall på topp 5-lista mi. Tar meg god tid nå, så regner med at jeg har flere titalls timer igjen før jeg når slutten. Spilte gjennom det første spillet litt for fort.
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Mens jeg holder meg til Lips. And we don't care about the young folks Talkin' bout the young style And we don't care about the old folks Talkin' 'bout the old style too And we don't care about our own folks Talkin' 'bout our own stuff All we care about is talking Talking only me and you
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Tror faen Mass Effect II er det beste spillet jeg noensinne har spilt. Makan til historie og gameplay! Havner iallfall på topp 5-lista mi. Tar meg god tid nå, så regner med at jeg har flere titalls timer igjen før jeg når slutten. Spilte gjennom det første spillet litt for fort. Broren min sier så.
b-real Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Kjenner på meg at i morgen ikke blir en koslig dag, mtp at jeg må komme meg til Skien uten cash og at jeg ikke har et plagg reine klært. Ordner seg sikkert. Hvis ikke så kan du jo f.eks ty til haiking for å komme deg imellom.Tror ikke jeg har haiket siden barneskolen da jeg gikk glipp av bussen hjem og det var uvær. Forøvrig en herlich start på Søndagen; Opeth og Thyrfing på anlegget, Heroes of Might and Magic 3, kaffe og melkesjokolade med kvikklunch. Hørtes ut som en strålende morgen må jeg si. Skulle ønske jeg kunne si det samme men men, har iallefall god kaffe og polarbrød med danskepølse,agurk og gul&rød paprika å kose meg med.Tror jeg trenger meg en tur på Stockfleths for litt ordentlig god kaffe og ikke denne pulverkaffen som ikke smaker så godt =(
Sondre Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Eggerøre + grillkrydder + ketchup = frokost i himmelen!
b-real Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Har aldri hatt sansen for eggerøre må jeg si. Det fungere kun hvis det er laks ved siden av og da kan det til nøds spises.
After Dark Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Vet ikke helt hva jeg synes. Får gi dette designet en sjanse før jeg savner det gamle iallefall. men det eneste jeg synes er bedre så langt er profilen. Ny avatar foresten.
b-real Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 http://xkcd.com/chesscoaster/ *fnise* Artig ting å gjøre må jeg si.
After Dark Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Lurer på åssen de klarer å konsentrere seg seg om sjakkspillet.
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Ohmygawd its våldemårt! You shall not say his name!
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Gah, jeg klarer ikke å finne ut hvilket skin jeg skal bruke nå. Alt virker så uvant, unntatt IP.Board, men der er det ikke en fungerende "Mine innlegg". Frustrerende. Og jeg får meg ikke til å gjøre noe av det jeg MÅ gjøre i dag. Med andre ord, oppvasken som fortsatt står, klesvasken jeg ikke har råd til fordi jeg mangler poletter, oppgaven min i 3D fordi jeg ikke får meg til å se på de kjedelige tutorial-videoene læreren har laget og tutorialen jeg selv må lage. Gah
Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Har akkurat våknet. Smerten er borte fra høyre-øret, enn så lenge. Men fremdeles litt ubehagelig der.
Deadringer Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Slashing, thrashing, moshing till death <3
Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 3 tiden inatt.. Våknet i fem/seks tiden pga ekstrem smerte i høyreøret. Så sovna ikke før sju/halv åtte.
Anbefalte innlegg