Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faen Mass Effect II er det beste spillet jeg noensinne har spilt. Makan til historie og gameplay! Havner iallfall på topp 5-lista mi. :) Tar meg god tid nå, så regner med at jeg har flere titalls timer igjen før jeg når slutten. Spilte gjennom det første spillet litt for fort.

Skrevet

Mens jeg holder meg til Lips.

And we don't care about the young folks

Talkin' bout the young style

And we don't care about the old folks

Talkin' 'bout the old style too

And we don't care about our own folks

Talkin' 'bout our own stuff

All we care about is talking

Talking only me and you

:love:

Skrevet

Tror faen Mass Effect II er det beste spillet jeg noensinne har spilt. Makan til historie og gameplay! Havner iallfall på topp 5-lista mi. :) Tar meg god tid nå, så regner med at jeg har flere titalls timer igjen før jeg når slutten. Spilte gjennom det første spillet litt for fort.

Broren min sier så.

Skrevet

Kjenner på meg at i morgen ikke blir en koslig dag, mtp at jeg må komme meg til Skien uten cash og at jeg ikke har et plagg reine klært. :hm:

Ordner seg sikkert. Hvis ikke så kan du jo f.eks ty til haiking for å komme deg imellom.

Tror ikke jeg har haiket siden barneskolen da jeg gikk glipp av bussen hjem og det var uvær.

Forøvrig en herlich start på Søndagen; Opeth og Thyrfing på anlegget, Heroes of Might and Magic 3, kaffe og melkesjokolade med kvikklunch. :wee:

Hørtes ut som en strålende morgen må jeg si. Skulle ønske jeg kunne si det samme men men, har iallefall god kaffe og polarbrød med danskepølse,agurk og gul&rød paprika å kose meg med.

Tror jeg trenger meg en tur på Stockfleths for litt ordentlig god kaffe og ikke denne pulverkaffen som ikke smaker så godt =(

Skrevet

Gah, jeg klarer ikke å finne ut hvilket skin jeg skal bruke nå. Alt virker så uvant, unntatt IP.Board, men der er det ikke en fungerende "Mine innlegg". Frustrerende.

Og jeg får meg ikke til å gjøre noe av det jeg MÅ gjøre i dag.

Med andre ord, oppvasken som fortsatt står, klesvasken jeg ikke har råd til fordi jeg mangler poletter, oppgaven min i 3D fordi jeg ikke får meg til å se på de kjedelige tutorial-videoene læreren har laget og tutorialen jeg selv må lage.

Gah :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...