Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Argh. Jeg kjeder meg. Jeg har så mange ting jeg kan gjøre, men orker ikke gjøre noen av dem. Det være seg lage ordentlig middag, samt dessert, vaske bak ovnen, støvsuge rommet, se noen av de noen og femti filmene jeg har som jeg ikke har sett enda, lese ut noen bøker, gå med bosset og hente posten, legge kabal, spille noe på 360-en, spille noe på pc-en, fikse super nintendoen ... Gah. Føles som et helvetes luksusproblem. :(

Skrevet
Argh. Jeg kjeder meg. Jeg har så mange ting jeg kan gjøre, men orker ikke gjøre noen av dem. Det være seg lage ordentlig middag, samt dessert, vaske bak ovnen, støvsuge rommet, se noen av de noen og femti filmene jeg har som jeg ikke har sett enda, lese ut noen bøker, gå med bosset og hente posten, legge kabal, spille noe på 360-en, spille noe på pc-en, fikse super nintendoen ... Gah. Føles som et helvetes luksusproblem. :(

Vi kan sikkert bytte situasjon. Jeg har et større geografiprosjekt der jeg må beskrive befolkningsutviklingen fra 1801 til i dag. :p Jeg vil beskrive min situasjon med "bahbahbahbah" og kommer til å lide meg gjennom det i løpet av kvelden (kanskje natta). :)

Skrevet
Alltid digg når du koser deg skikkelig med et konge spill også kommer en kompis inn og lurer på om du har lyst på halve pizzaen hans siden han ikke orker alt. Livet er godt av og til :wub:

Det var garantert IKKE Eskil

Skrevet

Hva med å gå en tur og få litt frisk luft?

Evnt. spamme ned bildetråden et par timer... :D

Skrevet

Ved nærmere gjennomgang av DVDer og AVI-filer, er det 81 usette filmer. Brorparten på DVD. :p

Om noen har lyst til å bestemme hva jeg skal se i kveld, legger jeg ut lista her:

#

10.000 BC

2012

88 Minutes

A

Adventureland

Audition

B

Bandidas

Bitch Slap

BloodRayne

The Boat That Rocked

The Brave Little Toaster

Brent av frost

Burn After Reading

C

Candy Boy

Control

D

Day of the Woman 2

Dead man walking

Death to the Supermodels

DragonLance: Dragons of Autumn Twilight

E

Eastern Promises

Eragon

F

Felon

Flash Gordon

Folk Flest Bor i Kina

G

Gabriel

Girl, Interrupted

H

Hard Candy

Harry Potter And The Order Of The Phoenix

Haunted Forest

Hell Ride

Holy Smoke

Hot Fuzz

I

The Informant

I'm a cyborg, but that's okay

J

K

Kiss Kiss Bang Bang

Kung Fu Hustle

L

The Last House on the Left

Looney Tunes: Back in Action

M

Mirrors

Mitt Liv Som Hund

The Mouse and his Child

N

Naked Lunch

Naken

Noe med film

Nord

The Number 23

O

Observe and Report

P

Paprika

Pathfinder

Pineapple Express

The Plague Dogs

Polyester

Ponyo on the Cliff

Q

Quest for Fire

R

Ratatouille

The Reaping

Rock and Rule

S

The Secret of NIMH

Shogun Assassin

Stand By Me

Stein & Stjerner

Summer of Sam

T

There Will Be Blood

This is England

Tristan

Troll

Troll 2

Tropic Thunder

True Romance

Twenty Bucks

U

UltraViolet

V

La Vallee

W

Wall-E

Wallace and Gromit, in The Curse of the Were-Rabbit

Wanted

Watchmen

Watership Down

Where The Wild Things Are

The Wolf Man

X

X-Men Origins: Wolverine

Y

Yeah Right!

Z

Zombieland

Hva med å gå en tur og få litt frisk luft?

Evnt. spamme ned bildetråden et par timer... :D

Gå tur og få frisk luft går under gå med bosset / hente posten. :p

Skrevet
Alltid digg når du koser deg skikkelig med et konge spill også kommer en kompis inn og lurer på om du har lyst på halve pizzaen hans siden han ikke orker alt. Livet er godt av og til :wub:

Det var garantert IKKE Eskil

Såklart ikke :p Gabriel.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Ikke akkurat noen kremliste, så jeg støtter "There Will Be Blood".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...