Shikaru Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 helvette da. det er en nøtt i posen med verdens hardeste skall som ikke lar seg knekke
Slimda Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Ikke bruk et så viktig ord som "gastronormisk" til noe som er laget av freia!2stk 4-pack er en gastronomisk opplevelse utenom det vanlige.
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Argh. Jeg kjeder meg. Jeg har så mange ting jeg kan gjøre, men orker ikke gjøre noen av dem. Det være seg lage ordentlig middag, samt dessert, vaske bak ovnen, støvsuge rommet, se noen av de noen og femti filmene jeg har som jeg ikke har sett enda, lese ut noen bøker, gå med bosset og hente posten, legge kabal, spille noe på 360-en, spille noe på pc-en, fikse super nintendoen ... Gah. Føles som et helvetes luksusproblem.
Sondre Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Ta deg et stk. Freia påskeegg, og verden smiler til deg.
Dr. Chaos Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Argh. Jeg kjeder meg. Jeg har så mange ting jeg kan gjøre, men orker ikke gjøre noen av dem. Det være seg lage ordentlig middag, samt dessert, vaske bak ovnen, støvsuge rommet, se noen av de noen og femti filmene jeg har som jeg ikke har sett enda, lese ut noen bøker, gå med bosset og hente posten, legge kabal, spille noe på 360-en, spille noe på pc-en, fikse super nintendoen ... Gah. Føles som et helvetes luksusproblem. Vi kan sikkert bytte situasjon. Jeg har et større geografiprosjekt der jeg må beskrive befolkningsutviklingen fra 1801 til i dag. Jeg vil beskrive min situasjon med "bahbahbahbah" og kommer til å lide meg gjennom det i løpet av kvelden (kanskje natta).
Petter Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Alltid digg når du koser deg skikkelig med et konge spill også kommer en kompis inn og lurer på om du har lyst på halve pizzaen hans siden han ikke orker alt. Livet er godt av og til :wub: Det var garantert IKKE Eskil
After Dark Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Argh. Jeg kjeder meg. Jeg har så mange ting jeg kan gjøre, men orker ikke gjøre noen av dem. Det være seg lage ordentlig middag, samt dessert, vaske bak ovnen, støvsuge rommet, se noen av de noen og femti filmene jeg har som jeg ikke har sett enda, lese ut noen bøker, gå med bosset og hente posten, legge kabal, spille noe på 360-en, spille noe på pc-en, fikse super nintendoen ... Gah. Føles som et helvetes luksusproblem. Hva med å gå en tur og få litt frisk luft? Evnt. spamme ned bildetråden et par timer...
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Ved nærmere gjennomgang av DVDer og AVI-filer, er det 81 usette filmer. Brorparten på DVD. Om noen har lyst til å bestemme hva jeg skal se i kveld, legger jeg ut lista her: # 10.000 BC 2012 88 Minutes A Adventureland Audition B Bandidas Bitch Slap BloodRayne The Boat That Rocked The Brave Little Toaster Brent av frost Burn After Reading C Candy Boy Control D Day of the Woman 2 Dead man walking Death to the Supermodels DragonLance: Dragons of Autumn Twilight E Eastern Promises Eragon F Felon Flash Gordon Folk Flest Bor i Kina G Gabriel Girl, Interrupted H Hard Candy Harry Potter And The Order Of The Phoenix Haunted Forest Hell Ride Holy Smoke Hot Fuzz I The Informant I'm a cyborg, but that's okay J K Kiss Kiss Bang Bang Kung Fu Hustle L The Last House on the Left Looney Tunes: Back in Action M Mirrors Mitt Liv Som Hund The Mouse and his Child N Naked Lunch Naken Noe med film Nord The Number 23 O Observe and Report P Paprika Pathfinder Pineapple Express The Plague Dogs Polyester Ponyo on the Cliff Q Quest for Fire R Ratatouille The Reaping Rock and Rule S The Secret of NIMH Shogun Assassin Stand By Me Stein & Stjerner Summer of Sam T There Will Be Blood This is England Tristan Troll Troll 2 Tropic Thunder True Romance Twenty Bucks U UltraViolet V La Vallee W Wall-E Wallace and Gromit, in The Curse of the Were-Rabbit Wanted Watchmen Watership Down Where The Wild Things Are The Wolf Man X X-Men Origins: Wolverine Y Yeah Right! Z Zombieland Argh. Jeg kjeder meg. Jeg har så mange ting jeg kan gjøre, men orker ikke gjøre noen av dem. Det være seg lage ordentlig middag, samt dessert, vaske bak ovnen, støvsuge rommet, se noen av de noen og femti filmene jeg har som jeg ikke har sett enda, lese ut noen bøker, gå med bosset og hente posten, legge kabal, spille noe på 360-en, spille noe på pc-en, fikse super nintendoen ... Gah. Føles som et helvetes luksusproblem. Hva med å gå en tur og få litt frisk luft? Evnt. spamme ned bildetråden et par timer... Gå tur og få frisk luft går under gå med bosset / hente posten.
Aleks Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Alltid digg når du koser deg skikkelig med et konge spill også kommer en kompis inn og lurer på om du har lyst på halve pizzaen hans siden han ikke orker alt. Livet er godt av og til :wub: Det var garantert IKKE Eskil Såklart ikke Gabriel.
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Så nå får dere gå gjennom lista jeg la ut nederst på forrige side og bestemme hva jeg skal se i kveld og de neste kveldene.
Fløyelsbøtte Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Zombieland, There Will Be Blood, Watchmen, The Boat That Rocked eller Kiss Kiss Bang Bang.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Ikke akkurat noen kremliste, så jeg støtter "There Will Be Blood".
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Da blir det Zombieland og There Will Be Blood i kveld. Takk for hjelpen.
Aleks Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 <Zombieland er awesome Du er awesome. Katten hans er awesome. I motsetning til Smoking aces.
Anbefalte innlegg