Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kasserollen sitter fast i kjelen så jeg ikke får brukt den FFS!Svak eller? Da jeg var ung, måtte vi dra ut kasseroller av kjeler ti ganger om dagen. Jada. Lenin
Nopros Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kasserollen sitter fast i kjelen så jeg ikke får brukt den FFS!Svak eller? Da jeg var ung, måtte vi dra ut kasseroller av kjeler ti ganger om dagen. Annser ikke meg selv som direkte sterk nei, men fikk den ut til slutt. Hev den i bakken. Kasserollen sitter fast i kjelen så jeg ikke får brukt den FFS! Brukt makt Yes sir!
After Dark Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Så ikke direkte vansklig å få den ut igjen da.
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Den tegningen til politiet var hysterisk morsom Angående kasseroller måtte jeg nettopp ta UT og inn av oppvaskmaskinen, noe jeg hater. Men det var faktisk ikke så ille og tok meg under 2 min.
After Dark Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Hva er det på avataren? Ser det ikke. Hei, forresten. Meg du snakker til?
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Hva er det på avataren? Ser det ikke. Hei, forresten. Meg du snakker til? Nei. Deg!
CypheroN Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Hva er det på avataren? Ser det ikke. Hei, forresten. Meg du snakker til? Var ment til deg ja.
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 POTETMOS OM NOM NOM. Når det står returfrist 17.02, betyr det at jeg har til 17.02 på å sende den, eller at den skal være inne til da? Det betyr at du burde kjappe deg. Ah, care. Sender i morra elns. Uansett, oppvaskmaskin er for de late og de svake. Ekte menn pryler kjerringa og får henne til å vaske opp for seg. Evt. om du bor alene, så tar du den sjæl. Det ække så pes.
Bytex Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 En mann med tatoveringer i hele ansiktet..sikkert slangetunge også.
Bagh Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Snodig, merket nå at selv om jeg er høyrehendt så bruker jeg venstre for å åpne skrukorker.
Herr Brun Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Snodig, merket nå at selv om jeg er høyrehendt så bruker jeg venstre for å åpne skrukorker. Jeg bruker venstre hånd til å holde snabben når jeg pisser. Får VIRKELIG ikke til å bruke høyre. ALT annet gjøres med høyre hånd. Jeg er helt ubrukelig med venstre, nemlig. Null styrke, null finmotorikk. Men å holde snabben, det kan den!
After Dark Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Hva er det på avataren? Ser det ikke. Hei, forresten. Meg du snakker til? Nei. Deg! Noe spesielt du har lyst til å si reven? Hva er det på avataren? Ser det ikke. Hei, forresten. Meg du snakker til? Var ment til deg ja. Hei ja. Er C-21 Dragon Gunship fra Avatar.
Herr Brun Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Det var interessant informasjon, Herr Brun. Alltid!
CypheroN Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Snodig, merket nå at selv om jeg er høyrehendt så bruker jeg venstre for å åpne skrukorker. Jeg bruker venstre hånd til å holde snabben når jeg pisser. Får VIRKELIG ikke til å bruke høyre. ALT annet gjøres med høyre hånd. Jeg er helt ubrukelig med venstre, nemlig. Null styrke, null finmotorikk. Men å holde snabben, det kan den! Jeg gjør alt med høyre, men jeg spiser keivhendt, og jeg knipser ti ganger bedre med venstre enn med høyre. Endret 15. februar 2010 av CypheroN
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Snodig, merket nå at selv om jeg er høyrehendt så bruker jeg venstre for å åpne skrukorker. Jeg bruker venstre hånd til å holde snabben når jeg pisser. Får VIRKELIG ikke til å bruke høyre. ALT annet gjøres med høyre hånd. Jeg er helt ubrukelig med venstre, nemlig. Null styrke, null finmotorikk. Men å holde snabben, det kan den! Jeg gjør alt med høyre, men jeg spiser keivhendt, og jeg knipser ti ganger bedre med venstre enn med høyre. Ditto. oO
Skjelvgråt Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kan ikke bioshock 2 installere litt forteeeereeee ?
Slimda Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Hva er det venstre klarer som høyre ikke klarer? Hmm, godt spørsmål. Har gaffelen i venstre, men det er vel normalt?
multisync Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Venstre kan kaste ball, det kan ikke høyre. (og ja, jeg skriver med høyre)
Bytex Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg er også sånn merkelig..skriver med venstre hånd men gjør alt annet med høyre. Har aldri prøvd å sette "lefty" for mus og ha den på venstresida f.eks. Bruker heller ikke noe "lefty grip" i guitar hero. Når jeg spiller synth er det høyrehånda som dominerer også. Endret 15. februar 2010 av Bytex
Anbefalte innlegg