Sameboe Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 er på hotell med gratis mat og kvinnfolk morsomt her, mye som skjer hvertfall. pause nå da
Datasmurf Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 BISH! >Unnskyld da. :<Jeg kan komme en helg og ta en solid "never sober"-helg med deg og Nyhus og Bazkuk og Ida2? JA! Datasmurf, er du i Mysen?! Nei, men det hadde jo vært noe. Nei, jeg brukte internett Første antikvariatet jeg har finni med nettside og mulighet til å handle derifra. hvem er denne karen? med caps og sneakers på. mat er nam Diaz!
Sameboe Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Da var jeg hjemme fra photoshoot! Og det gikk veldig bra! Herlig lys på stadion! Pics or it didn't happen! Må redigeres først!
Shikaru Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 haha helt riktig nå skal jeg straks ut med no kompiser gitt.
Sameboe Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Er ikke lov å manipulere bildene! Nei, er ikke lov å manipulere, men det er lov å fikse lys ol.
Zlatzman Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Bildene er tatt med speilrefleks må du skjønne, da må bildene redigeres før de er bra.
After Dark Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 mat er nam Kommer veldig ann på hva slags mat.
Mephistopheles Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Her gjekk det i taco i dag. Eller, eit tappert forsøk på det. Exen hadde handla heim det me trengde. Dvs. kjøtdeig, krydder, skjell, rømme og mild tacosaus. Hadde det ikkje vore for den lille resten med ost me hadde liggande, hadde det vore gjennomtraust. Hadde aldri trudd eg skulle klara sakna salat så mykje...
Lumpness Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Testa nettopp Solo Sitron , Solo har nok bomma litt på smaken , ikke spesielt god
Arinomi Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg prøvde Fanta Lemon for et par måneder siden. Helt grei den, men man ble jo faenmeg aldri utørst xD Jeg drakk tre flasker og gav bare opp.
Mikkel™ Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 JEg skal på The Wolfman om 1 time ... Glede meg?
Datasmurf Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg prøvde Fanta Lemon for et par måneder siden. Helt grei den, men man ble jo faenmeg aldri utørst xD Jeg drakk tre flasker og gav bare opp. Den er fantastisk, men du har rett i det. Blir ikke tølse.
TheWankership Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Testa nettopp Solo Sitron , Solo har nok bomma litt på smaken , ikke spesielt god enig, falt ikke i smak her heller. Kvikk Lunsj med salt likte jeg heller ikke. smake kvikklunsj helt til det plutselig var en klype salt i venstre munnvik. ÆSJ!
Balli Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Her gjekk det i taco i dag. *snip* her også, bare til rundt 20 folk
Datasmurf Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Blir vel amerikansk gryte her tipper jeg ^^ Huh. Denne sangen var litt trist i grunn. Mobbing av barn og hva faen Prøysen?
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Sjekke, "youtube" versjon av litt av heavy rain spillet, så en bittepitteliten del av det ligger på youtube ;D ->
Licht Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Her gjekk det i taco i dag. Eller, eit tappert forsøk på det. Exen hadde handla heim det me trengde. Dvs. kjøtdeig, krydder, skjell, rømme og mild tacosaus. Hadde det ikkje vore for den lille resten med ost me hadde liggande, hadde det vore gjennomtraust. Hadde aldri trudd eg skulle klara sakna salat så mykje... Ingenting grønt at all? Det høres jo litt trist ut. Ellers foretrekker jeg langt på vei tortillas framfor sånne skjell, det krever så mye arbeid å spise dem uten katastrofe at det burde være forbeholdt spesielt interesserte.
Anbefalte innlegg