Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
BISH! >:(
Unnskyld da. :<

Jeg kan komme en helg og ta en solid "never sober"-helg med deg og Nyhus og Bazkuk og Ida2? :D

JA! :D

Datasmurf, er du i Mysen?!

Nei, men det hadde jo vært noe.

Nei, jeg brukte internett :p

Første antikvariatet jeg har finni med nettside og mulighet til å handle derifra.

hvem er denne karen? med caps og sneakers på.

mat er nam :)

Diaz! :D

Skrevet

Her gjekk det i taco i dag. Eller, eit tappert forsøk på det. Exen hadde handla heim det me trengde. Dvs. kjøtdeig, krydder, skjell, rømme og mild tacosaus. Hadde det ikkje vore for den lille resten med ost me hadde liggande, hadde det vore gjennomtraust. Hadde aldri trudd eg skulle klara sakna salat så mykje...

Skrevet
Jeg prøvde Fanta Lemon for et par måneder siden. Helt grei den, men man ble jo faenmeg aldri utørst xD Jeg drakk tre flasker og gav bare opp.

Den er fantastisk, men du har rett i det. Blir ikke tølse.

Skrevet
Testa nettopp Solo Sitron , Solo har nok bomma litt på smaken , ikke spesielt god

enig, falt ikke i smak her heller. Kvikk Lunsj med salt likte jeg heller ikke. smake kvikklunsj helt til det plutselig var en klype salt i venstre munnvik. ÆSJ!

Skrevet
Her gjekk det i taco i dag. Eller, eit tappert forsøk på det. Exen hadde handla heim det me trengde. Dvs. kjøtdeig, krydder, skjell, rømme og mild tacosaus. Hadde det ikkje vore for den lille resten med ost me hadde liggande, hadde det vore gjennomtraust. Hadde aldri trudd eg skulle klara sakna salat så mykje...

Ingenting grønt at all? Det høres jo litt trist ut. Ellers foretrekker jeg langt på vei tortillas framfor sånne skjell, det krever så mye arbeid å spise dem uten katastrofe at det burde være forbeholdt spesielt interesserte. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...