Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå jobber jeg på Snakk, forrige helg jobbet jeg en vakt på Rica siden de trengte folk der. Å så har sjefen vært borte en helg så måtte ta en vakt da også.

Skrevet (endret)
Nei, det er telekiosken, vi er på siden av amfi i samme bygg som specsavers.

Ahh, så den heter rett og slett telekiosken. Den er grei.

Crash: Du kan jo sende en e-post til EA og spørre pent. ;)

Endret av Sidious
Skrevet

Ferchie: Si det, du. Var der i jul. Kanskje til sommeren? Hvem vet. Takket være Facebook har jeg funnet ut at du kjenner en viss C. Småbach. Det er lillesøstra til typen til søstra mi. Det er en liten verden vi lever i. :p

Skrevet
Ferchie: Si det, du. Var der i jul. Kanskje til sommeren? Hvem vet. Takket være Facebook har jeg funnet ut at du kjenner en viss C. Småbach. Det er lillesøstra til typen til søstra mi. Det er en liten verden vi lever i. :p

haha Hun bærer mitt barn da :p

Er det Vegard du mener?

Skrevet
Jeg så det tidligere i dag. Jeg synes det er bra at de gir dem ut som freeware, men aller helst skulle jeg og andre i CnC communityet sett at de lanserte kildekoden. :)

Jeg tviler på at EA eier nok av spillet til å kunne gi ut kildekoden, men det skader jo ikke å spørre.

Skrevet

haha Hun bærer mitt barn da :p

Er det Vegard du mener?

Ja. Kjenner du han? :O

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Oh well, på tide at jeg begynner å flytte på ræva og kommer meg dit jeg skal være i dag. Snakkes i morgen en eller annen gang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...