Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøttdeig og diverse ingredienser for å sette smak i det!

Hjemmemekka burder er digg det. Mine pleier å bli i overkant digre riktignok.

Ditto. De har vel en tendens til å ligge på 250g++ Begynner å bli "proff" på burgermekking nå :wee:

Skrevet
Kun kjøttdeig og krydder?

Kjøttdeig, litt worchestersaus, litt ketchup, litt dijonsennep, en løk, salt og pepper

Okai. Jeg for min del slenger bl.a. semulegryn og egg oppi deigen, blir nammenam!

Skrevet
Ditto. De har vel en tendens til å ligge på 250g++ Begynner å bli "proff" på burgermekking nå :wee:

Sist jeg mekka noe sånt brukte jeg all kjøttdeigen på en burger. Altså 400 eller 500g. Den ble ganske massiv etter å ha slengt inn litt ekstra snacks. Skulle ønsker jeg hadde i baconbiter :(

Skrevet

Egg og potetmel er must. Så krydder, liquid smoke (det høres og ser jævlig suspekt ut, men omg, så digg!) og løk en gang i blant. Også hakker jeg opp bacon og putter det i deigen. :D

Skrevet

Hva er greia i oslo?

Virker som hele byen er full av gale folk med alvorlige fritidsproblemer, folk som ikke har en dritt med dette "husokkupant" greiene som foregikk i morges, går ut og "demonstrerer" tja vedder en tusen lapp på at man kan spørre de fleste om hva de står for og hvorfor de gjøre dette. Men forventer ikke store svaret, kanskje de bare syntes det er gøy og tøft og tenne på oslo by og lage krig og bøll? Kan man gå rundt i den jævla byen der uten og ha balltre med seg eller hva er greia?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...