Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oh. Hvilken linje?

Almenn påbygg, går du her også eller?

Neida, er bare lillebroren min som håper å begynne på musikklinja der neste år.

Vi har altfor få nerder og gamere i klassen. Hovedandelen bruker mesteparten av tida på Facebook :(

Er det miiin klasse du snakker om? :wee:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Da jeg gikk på IKT spilte vi wow ...

Det var sperra på skolen vår og vi gadde ikke engasjere oss noe særlig for å omgå nettverket. Fant ut at det var mye morsommere å spille LAN.

Skrevet

Hahah. Dere skulle vært her da inspektøren hadde stengt Facebook. "HALLO DERE KOMMER DERE INN PÅ FACEBOOK?! IKKE JEG HELLER!!! HVA SKJER?!?!?!?!"

Skrevet
Hahah. Dere skulle vært her da inspektøren hadde stengt Facebook. "HALLO DERE KOMMER DERE INN PÅ FACEBOOK?! IKKE JEG HELLER!!! HVA SKJER?!?!?!?!"

Haha :D Vi har hatt et par tilfeller hvor ingen hos oss har kommet inn på facebook óg, da blir det alltid ramaskrik. :wee:

Skrevet (endret)

Når jeg gikk VG/teknisk fagskole fantes ikke CS (eller half-life), knapt nok WWW, og vi installerte spill via MS-DOS. Så vi fulgte stort sett med i timene, eller hang på IRC-kanaler og lasta ned warez fra FTP'r. På VG1 hadde de ikke internett på skolen heller, da satt jeg og nerdet for meg selv med 28k8 modem på BBS'r.

Endret av Bytex
Skrevet
Når jeg gikk VG/teknisk fagskole fantes ikke CS (eller half-life), knapt nok WWW, og vi installerte spill via MS-DOS. Så vi fulgte stort sett med i timene, eller hang på IRC-kanaler og lasta ned warez fra FTP'r. På VG1 hadde de ikke internett på skolen heller, da satt jeg og nerdet for meg selv med 28k8 modem på BBS'r.

sounds epic

Skrevet

Og du har fremdeles ikke fått Demens eller andre tegn av alderdom? :ph34r:

Skrevet

Jeg husker at Blink var sperra fra stfk sin side, så på førsteåret var jeg den som ble bedt om å fikse det. "Sjur, du e nærd, fiks så vi kjæm innj på Blink."

Ah, good old days. Tror jeg fant noe alà HideMyAss så kidsa kom seg på Blink. Sånn ellers satt vi for det meste og spilte Blobby VolleyBall elns :p

Skrevet

Eget dedikert nett for slikt FTW.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Hadde det vært et kvinnfolk hadde det bildet vært langt mindre forstyrrende å se på.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...