WheelMan Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Vi har altfor få nerder og gamere i klassen. Hovedandelen bruker mesteparten av tida på Facebook Du får lære de bedre.
Lemon Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Oh. Hvilken linje? Almenn påbygg, går du her også eller? Neida, er bare lillebroren min som håper å begynne på musikklinja der neste år. Vi har altfor få nerder og gamere i klassen. Hovedandelen bruker mesteparten av tida på Facebook Er det miiin klasse du snakker om?
Mephistopheles Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Trur det er ein tapt kamp Wheels... Er heilt tragisk å sjå kor opptekne folk kan verte av den helvetes fjesboka...
Datasmurf Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Da jeg gikk på IKT spilte vi wow ... Da jeg gikk IKT, var ikke WoW kommet ut enda. Så vi brukte tida vår på CS, BFV, RA2 og AoE2 ^^
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Da jeg gikk på IKT spilte vi wow ... Det var sperra på skolen vår og vi gadde ikke engasjere oss noe særlig for å omgå nettverket. Fant ut at det var mye morsommere å spille LAN.
Lemon Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hahah. Dere skulle vært her da inspektøren hadde stengt Facebook. "HALLO DERE KOMMER DERE INN PÅ FACEBOOK?! IKKE JEG HELLER!!! HVA SKJER?!?!?!?!"
Niqābninja Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hahah. Dere skulle vært her da inspektøren hadde stengt Facebook. "HALLO DERE KOMMER DERE INN PÅ FACEBOOK?! IKKE JEG HELLER!!! HVA SKJER?!?!?!?!" Haha Vi har hatt et par tilfeller hvor ingen hos oss har kommet inn på facebook óg, da blir det alltid ramaskrik.
MrLeftfield Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hahah. Dere skulle vært her da inspektøren hadde stengt Facebook. "HALLO DERE KOMMER DERE INN PÅ FACEBOOK?! IKKE JEG HELLER!!! HVA SKJER?!?!?!?!" EID LOLZ!
Bytex Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Når jeg gikk VG/teknisk fagskole fantes ikke CS (eller half-life), knapt nok WWW, og vi installerte spill via MS-DOS. Så vi fulgte stort sett med i timene, eller hang på IRC-kanaler og lasta ned warez fra FTP'r. På VG1 hadde de ikke internett på skolen heller, da satt jeg og nerdet for meg selv med 28k8 modem på BBS'r. Endret 10. februar 2010 av Bytex
MrLeftfield Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Når jeg gikk VG/teknisk fagskole fantes ikke CS (eller half-life), knapt nok WWW, og vi installerte spill via MS-DOS. Så vi fulgte stort sett med i timene, eller hang på IRC-kanaler og lasta ned warez fra FTP'r. På VG1 hadde de ikke internett på skolen heller, da satt jeg og nerdet for meg selv med 28k8 modem på BBS'r. sounds epic
Mikkel™ Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Når jeg gikk VG/teknisk fagskole fantes ikke CS (eller half-life), knapt nok WWW, og vi installerte spill via MS-DOS. Så vi fulgte stort sett med i timene, eller hang på IRC-kanaler og lasta ned warez fra FTP'r. På VG1 hadde de ikke internett på skolen heller, da satt jeg og nerdet for meg selv med 28k8 modem på BBS'r. Og du har fremdeles ikke fått Demens eller andre tegn av alderdom?
Datasmurf Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg husker at Blink var sperra fra stfk sin side, så på førsteåret var jeg den som ble bedt om å fikse det. "Sjur, du e nærd, fiks så vi kjæm innj på Blink." Ah, good old days. Tror jeg fant noe alà HideMyAss så kidsa kom seg på Blink. Sånn ellers satt vi for det meste og spilte Blobby VolleyBall elns
WheelMan Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hahah. Dere skulle vært her da inspektøren hadde stengt Facebook. "HALLO DERE KOMMER DERE INN PÅ FACEBOOK?! IKKE JEG HELLER!!! HVA SKJER?!?!?!?!" Eget dedikert nett for slikt FTW.
Deadringer Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Og du har fremdeles ikke fått Demens eller andre tegn av alderdom? Haha! Og du har fremdeles ikke fått Demens eller andre tegn av alderdom? HAHA! Ja, jeg er trøtt.
Eplefe Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skøyteløpere, altså. Endret 10. februar 2010 av WheelMan
Deadringer Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Han der var fail på ALLE måter det er mulig å være fail.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hadde det vært et kvinnfolk hadde det bildet vært langt mindre forstyrrende å se på.
After Dark Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 @Glimti og Møllers Tran: Stemmer Latterlig...
Anbefalte innlegg