Catkin Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Bare jeg husker å ta pillene mine slipper jeg mensen helt. Yep yep. Livet uten er som en drøm. Endret 9. februar 2010 av KittyCat
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg er glad jeg valgte å spise ferdig lunsjen før jeg sjekket forumet. Jeg dreit i det og spiste videre =D Trenger sterkere skyts enn det for å få meg til å miste matlysten xD Forsåvidt skal det mye til for at jeg mister matlysten av blod, gørr, mensen og andre morsomheter. Jeg gikk 1. klasse elektro sammen med en som var glad i slikt, så glad at han satt å så på det i friminuttene. Hendte jeg så på det, og så tenkte "Faen, jeg er sulten"
j-- Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hva slags blod er det da? En annen blodtype som bare kommer ut når de har mensen? Ja. Ekkelt blod. Æsj, æsj. *Kaste mensen på* Btw bazukh: Hej! Det går att ändra biljetten mot en kostnad. Den 25feb finns det flyg från 300kr extra per person (beroende på vald resa) Den 26feb finns det flyg från 400kr extra per person (beroende på vald resa) Vår kostnad på 395kr per biljett tillkommer. Av säkerhetsskäl kan vi inte ta emot era kreditkortsuppgifter via mail. Vi ber er därför att återkomma till oss under våra telefontider så att vi kan genomföra ändringen. Med venlig hilsen Kind regards Lotta J. Gotogate ... skal vi ta to turer til stockholm? Det blir vel jævlig dyrt å skulle endre billettene våre?
Catkin Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Tøs, du er fucked up. Hva med min spontanaborthstorie? Veninnen min fortalte den til meg mens jeg spiste, faktisk. Kunne ikke stoppe kjeften på henne heller.
b-real Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 No suitable decoder module:VLC does not support the audio or video format "DXSB". Unfortunately there is no way for you to fix this. Elsker slike klare og tydelige beskjeder. Hvorfor kan ikke flere gjøre slik som dette
Eplefe Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Det var utrolig skuffende å få Lamictal og diverse andre antidepressiva med beskjed om at jeg kunne miste mensen (YES!) og så ikke miste den fordi jeg bruker p-piller.
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Mensen er jo ikke vanlig blod *lete desperat etter den *.gif filen der Sam sier "POTATO"* =(
Niqābninja Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hva slags blod er det da? En annen blodtype som bare kommer ut når de har mensen? Ja. Ekkelt blod. Æsj, æsj. *Kaste mensen på* Btw bazukh: Hej! Det går att ändra biljetten mot en kostnad. Den 25feb finns det flyg från 300kr extra per person (beroende på vald resa) Den 26feb finns det flyg från 400kr extra per person (beroende på vald resa) Vår kostnad på 395kr per biljett tillkommer. Av säkerhetsskäl kan vi inte ta emot era kreditkortsuppgifter via mail. Vi ber er därför att återkomma till oss under våra telefontider så att vi kan genomföra ändringen. Med venlig hilsen Kind regards Lotta J. Gotogate ... skal vi ta to turer til stockholm? Det blir vel jævlig dyrt å skulle endre billettene våre? Hahaaaaa :---D Hvor mye er det for nye billetter til riktig uke nå?
L4r5 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ironisk. Jeg sitter og spiser egg og dere snakker om mensen.
b-real Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Mensen er jo ikke vanlig blod *lete desperat etter den *.gif filen der Sam sier "POTATO"* =( Nesten men takker ^^
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 WTB konsentrasjon og motivasjon til å bli ferdig med det jeg har påbegynt.
Catkin Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Det var utrolig skuffende å få Lamictal og diverse andre antidepressiva med beskjed om at jeg kunne miste mensen (YES!) og så ikke miste den fordi jeg bruker p-piller. Ok, det er bare kjipt. Jeg VET at dere vil vite det, så jeg forteller det uten å ta hensyn. Et par venninnen min kjenner hadde oralsex. Tydeligvis i mørket, for han stoppet etterhvert da han fikk en rar smak i munnen. Gikk inn på badet og oppdaget at han hadde blod i ansiktet. Han ble selvfølgelig sur, for damen hadde da ikke fortalt at hun hadde mensen. Det påsto hun at hun ikke hadde heller, så det ble et aldri så lite besøk hos legen. Var det mensen han fikk i ansiktet? Nei... Spontanabort in the face. Og dette fortalte hun mens han spiste. Endret 9. februar 2010 av KittyCat
MrLeftfield Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 do tell?Det er bare næring til fosteret. Hver gang du får mensen renser kroppen din ut maten til den lille som ikke kom den måneden heller. Er ikke mye faktisk blod i mensblod, er mest morkakehinne og slim. wooooo damn, allrite.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Det var utrolig skuffende å få Lamictal og diverse andre antidepressiva med beskjed om at jeg kunne miste mensen (YES!) og så ikke miste den fordi jeg bruker p-piller. Ok, det er bare kjipt. Jeg VET at dere vil vite det, så jeg forteller det uten å ta hensyn. Et par venninnen min kjenner hadde oralsex. Tydeligvis i mørket, for han stoppet etterhvert da han fikk en rar smak i munnen. Gikk inn på badet og oppdaget at han hadde blod i ansiktet. Han ble selvfølgelig sur, for damen hadde da ikke fortalt at hun hadde mensen. Det påsto hun at hun ikke hadde heller, så det ble et aldri så lite besøk hos legen. Var det mensen han fikk i ansiktet? Nei... Spontanabort in the face. Og dette fortalte hun mens han spiste. *legge fra seg fersken jeg spiste*
Slimda Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Spontanabort in the face. Og dette fortalte hun mens han spiste.Hahahahahaha. Stakkars jævel. *edit* Dere er noen pingler. Skal litt mer til før man mister matlysten her i gården. Endret 9. februar 2010 av Slimda
j-- Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Hahaaaaa :---D Hvor mye er det for nye billetter til riktig uke nå? 1828.... 8D
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 WTB konsentrasjon og motivasjon til å bli ferdig med hjemmeside. Spontanabort in the face. Og dette fortalte hun mens han spiste. Den var jo morsom.
Anbefalte innlegg