Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mitt blir som regel tørt etter 7-8 minutter. Og jeg tør vedde på at jeg har lenger hår enn deg :p

Haha, ja. Dro kanskje på litt for mye der, mhmm. :p

Hihihih! x)

Er morsomt å lese at folk mener de har langt hår =D

Stemmer jo med deres eget syn på det, men når jeg tenker på hva jeg mener med langt hår... :whistle: Lol :p

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Mitt blir som regel tørt etter 7-8 minutter. Og jeg tør vedde på at jeg har lenger hår enn deg :p

WTF? Uten hårføner?

Skrevet
Ha ha ha :p

Lurer på om jeg skal gå og bestille meg frisørtime i dag ... :hmm:

Jeg planlegger å gjøre det samme, håret mitt begynner å bli litt for langt.

Og vips var håret kort. Gikk inn på første frisørsalongen jeg så og lurte på om de hadde tid til å klippe meg og vips ... Kort <3

Visste ikke engang om jeg hadde penger på kortet, hadde akkurat nok :p

355 er stiv pris for å klippe seg synes jeg, frisøren min hjemme i Orkdal tar bare 250 for en herreklipp. :p

Datasmurf: Bivirkningene dine kommer til å bli mindre etter hvert som du blir tilvendt. Man blir veldig fort tilvendt Remeron.

Aha, vel, det var helt jævlig å gå til skolen i sted. Føltes som om jeg gikk i min egen verden, mer enn vanlig. Ifg. kompisen min holdt jeg på å ramle i elva to-tre ganger. Han trodde jeg var full. :p

Skrevet
Ha ha ha :p

Lurer på om jeg skal gå og bestille meg frisørtime i dag ... :hmm:

Jeg planlegger å gjøre det samme, håret mitt begynner å bli litt for langt.

Vi kan klippe oss sammen. Tisse i kryss! :ermm:

Skrevet

Jeg tror ikke jeg vil prøve. On the other hand, så har jo de fleste jenter bondingen ved å snakke om ekle ting. "Jaaa, sist jeg hadde mensen kom det en GIGANTISK slimklump ut siste dagen"

-OMG MEG OG.

(Overhørt i kantinen. Jeg spiste ikke lunsj den dagen.)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Herlig. Glad jeg ikke sitter og spiser blåbæryoughurten nå. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...