Mikkel™ Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ha ha ha Lurer på om jeg skal gå og bestille meg frisørtime i dag ... Eller bare dropin win?
j-- Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Omnomnom, kyllingsalat. Og etterpå is og brus :---D
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Mitt blir som regel tørt etter 7-8 minutter. Og jeg tør vedde på at jeg har lenger hår enn deg Haha, ja. Dro kanskje på litt for mye der, mhmm.
Kverulantus Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Mitt blir som regel tørt etter 7-8 minutter. Og jeg tør vedde på at jeg har lenger hår enn deg Haha, ja. Dro kanskje på litt for mye der, mhmm. Hihihih! x) Er morsomt å lese at folk mener de har langt hår =D Stemmer jo med deres eget syn på det, men når jeg tenker på hva jeg mener med langt hår... Lol
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Mitt blir som regel tørt etter 7-8 minutter. Og jeg tør vedde på at jeg har lenger hår enn deg WTF? Uten hårføner?
Ferchie Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 God formiddag folkens! Nok en dag i arbeidslivet skal gjøres unna.
Mephistopheles Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Landmåling og leik med eit av dinosaurprogramma i IT-verda. GIS/line... Hurra!
MrLeftfield Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 God formiddag folkens! Nok en dag i arbeidslivet skal gjøres unna. hepp!
Kverulantus Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Mitt blir som regel tørt etter 7-8 minutter. Og jeg tør vedde på at jeg har lenger hår enn deg WTF? Uten hårføner? Jepp
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ha ha ha Lurer på om jeg skal gå og bestille meg frisørtime i dag ... Jeg planlegger å gjøre det samme, håret mitt begynner å bli litt for langt. Og vips var håret kort. Gikk inn på første frisørsalongen jeg så og lurte på om de hadde tid til å klippe meg og vips ... Kort <3 Visste ikke engang om jeg hadde penger på kortet, hadde akkurat nok 355 er stiv pris for å klippe seg synes jeg, frisøren min hjemme i Orkdal tar bare 250 for en herreklipp. Datasmurf: Bivirkningene dine kommer til å bli mindre etter hvert som du blir tilvendt. Man blir veldig fort tilvendt Remeron. Aha, vel, det var helt jævlig å gå til skolen i sted. Føltes som om jeg gikk i min egen verden, mer enn vanlig. Ifg. kompisen min holdt jeg på å ramle i elva to-tre ganger. Han trodde jeg var full.
b-real Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ha ha ha Lurer på om jeg skal gå og bestille meg frisørtime i dag ... Jeg planlegger å gjøre det samme, håret mitt begynner å bli litt for langt. Vi kan klippe oss sammen. Tisse i kryss!
Eplefe Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Tisse i kryss er en av tingene jeg misunner at gutter kan gjøre. Bonding!
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Mja, jenter kan da det de også. Det krever bare litt mer koordinering og diverse Also, til helvete med teksturering og photoshop ><
Eplefe Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg tror ikke jeg vil prøve. On the other hand, så har jo de fleste jenter bondingen ved å snakke om ekle ting. "Jaaa, sist jeg hadde mensen kom det en GIGANTISK slimklump ut siste dagen" -OMG MEG OG. (Overhørt i kantinen. Jeg spiste ikke lunsj den dagen.)
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Herlig. Glad jeg ikke sitter og spiser blåbæryoughurten nå.
Anbefalte innlegg