CypheroN Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Good mornin. Snart skole nå. Kort dag da (09.50->14.00) LUV it.
Shikaru Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 morn folkens. nesten så jeg greide å forsove meg her i dag.
Catkin Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Jeg fikk også antidep. Har fremdeles ingen planer om å ta de. Ikke bare fordi det er mange ekle bivirkninger, men også fordi de aldri løser problemene. Kun demper og fjerner der og da. For alt jeg vet kunne de ha gjort min situasjon verre. Så nei, jeg prøver heller å gå dypere og ta tak i det virkelige problemet slik at jeg kan finne en permanent løsning. Jeg prøvde de en gang, og da fikk jeg søvnparalyse.
Berniy Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Haha vi ser på MacGyver i naturfagen, hadde aldri trodd en lærer bruker slike serier i undervisning
Mephistopheles Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Det med suicidale tendensar på antidepressiva er tilnærma ei kjennsgjerning. Det som synes meg forkasteleg, er leikjarane si lempfeldige utdeling av desse tildels sterke preparata, utan å fylgje opp pasientane i ettertid. Ei styrking av psykiatrien, og ein lågare terskel for henvisning til denne, vil gjera folk friskare. Ikkje syntetisering av hormonbalansen deira...
Shikaru Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 snakker om macgyver, så har det aldri blitt vist i danmark. ei heller a-team... hvordan kan man leve sånn?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 snakker om macgyver, så har det aldri blitt vist i danmark. ei heller a-team... hvordan kan man leve sånn? Du vet, dansker.. De er ikke skrudd helt rett sammen.
Catkin Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Mephistopheles: Enig i det. Personlig syns jeg legen ikke undersøkte meg godt nok til å skrive ut noen preparater engang. "Vil du ha valium? Sobril?". Han typen der skriver ut hva det skal være, tydeligvis.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Det er litt morsomt med leger, jeg hadde skikkelig fæl hoste en gang, og gikk til legen med det, hun lyttet kjapt på brystet med stetoskop og skrev ut en resept på Cosylan. Selv om jeg sa ifra at jeg har prøvd Coslyan mot det, og at det absolutt ikke hjalp. Eller, Cosylan hadde en viss effekt, men bare når jeg tok 2-3ganger anbefalt dagsdose hver gang jeg fikk et hosteanfall, og det skjedde minst 2-3 ganger hver dag..
After Dark Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Red Bullen ble hevet innpå og er stort sett våken og klar til møte om noen minutter. Mornings foresten.
j-- Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Det ligger fortsatt i hodet ditt. Utdyp. Klipp av hodet, og du får dyp og gjevn søvn .. og en litt kjip bieffekt. Endret 9. februar 2010 av clvñ
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ha ha ha Lurer på om jeg skal gå og bestille meg frisørtime i dag ...
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ha ha ha Lurer på om jeg skal gå og bestille meg frisørtime i dag ... Jeg planlegger å gjøre det samme, håret mitt begynner å bli litt for langt.
L4r5 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Datasmurf: Bivirkningene dine kommer til å bli mindre etter hvert som du blir tilvendt. Man blir veldig fort tilvendt Remeron.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ha ha ha Lurer på om jeg skal gå og bestille meg frisørtime i dag ... Jeg planlegger å gjøre det samme, håret mitt begynner å bli litt for langt. Samme her, alt for langt nå. Kjedelig å bruke 10 minutter før håret er tørt etter dusjen.
WheelMan Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Eller, Cosylan hadde en viss effekt, men bare når jeg tok 2-3ganger anbefalt dagsdose hver gang jeg fikk et hosteanfall, og det skjedde minst 2-3 ganger hver dag.. Drugaddict EDIT: 10337 innlegg
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Eller, Cosylan hadde en viss effekt, men bare når jeg tok 2-3ganger anbefalt dagsdose hver gang jeg fikk et hosteanfall, og det skjedde minst 2-3 ganger hver dag.. Drugaddict Jeg vet du liker det.
Kverulantus Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Ha ha ha Lurer på om jeg skal gå og bestille meg frisørtime i dag ... Jeg planlegger å gjøre det samme, håret mitt begynner å bli litt for langt. Samme her, alt for langt nå. Kjedelig å bruke 10 minutter før håret er tørt etter dusjen. Mitt blir som regel tørt etter 7-8 minutter. Og jeg tør vedde på at jeg har lenger hår enn deg
Anbefalte innlegg