Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nikka: Du bør virkelig lære deg hvordan man setter inn youtube filmer...

Tror jeg går ned og tar det som skulle være karamellfromasj, men som ble karamellkrem.

Faen det er det værste jeg har sett xD

Jeez learn youtube lissom.

Natta'erer med denne:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Går nå i kveldens siste øl for min del. Skal opp på møte i morgen og trodde ikke at klokken var så mye. Var greit med litt nattmat da. :D Er alene her akkurat nå, men det dukker vel opp noen før eller siden. Pleier det.

Det står en boks Red Bull i kjøleskapet klar til i morgen tidelig! :D

Skrevet (endret)

Jippi da var man oppe kl 03:30 igjen..men jeg la meg 19 igår kveld, da. Klarte ikke sitte våken lengre. Blir vel reprise i kveld tipper jeg..

Jeg sitter forresten også og skiter hele dagen etter når jeg har vært på fylla. Skjønner ikke hvorfor egentlig. Tør knapt gå utfor døra fordi jeg vet jeg må på do snart igjen. Det kan gjerne begynne sent på kvelden allerede mens jeg drikker. Og vi snakker fort 3-4 ganger i timen. Så det er PAIN å være på hotell når man skal sjekke ut dagen etter en konferanse, med noen drinker og øl i baren kvelden før. Jeg blir sittende og ruge på dassen helt til siste minutt før vi skal dra.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

God morgen!

Havregryn med melk og syltetøy til frokost, faktisk veldig godt og sunt så lenge du ikke tar så mye syltetøy. :D

edit: @Slurpee: Den er avslappende! ^_^

Endret av Crash
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...