Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Superstrålende? Tja, sov 2 timer, på skolen i 1,5, fant ut at jeg hadde igjen cash på kontoen, kjøpte mat så jeg har til resten av uka, samt snus, siden det er en tier billigere (elns) enn sigaretter og nå sitter jeg og ser på tutorials / hører på Beatles / leser tegneserier, så joda. Det er sikkert superstrålende. ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje superstrålande, men relativt fin. Fyrste vårdagen her i Stavanger, sola skin og det er mogleg å bevega seg utandørs utan jakke. Akkurat det er superstrålande, og under normale omstende hadde det vore tyngre på vektskåla som avgjer dagsformen min.

Skrevet (endret)
Har alle en superstrålende dag daaa?

Jaaaa, absolutt. Jeg er eneste som jobber på verkstedet i dag, og det er heldigvis ikke så mye å gjøre. Så jeg sitter her og skanner og prøver finne ut av hva som er feil med en PC vi fikk inn i stad. Også går tida kjempefort, så om null komma niks skal jeg møte verdens fineste Ida. :wee:

Aleksmy!: Hvis ikke så er det Claes Ohlson øverst på Oslo City, der har de det. :)

Endret av bazukh
Skrevet

Jeg digger tegneserien Valhall, nettopp lest det nyeste albumet. Fantastisk!

Gir meg lyst til å dra tilbake til Orkanger for å oppdrive de andre jeg har liggende der, selv om det er lettere sagt enn gjort. :p

Skrevet
Jeg digger tegneserien Valhall, nettopp lest det nyeste albumet. Fantastisk!

Gir meg lyst til å dra tilbake til Orkanger for å oppdrive de andre jeg har liggende der, selv om det er lettere sagt enn gjort. :p

Faktisk en veldig bra tegneserie!

Skrevet
Zå zupert. Jeg ligger fremdeles for døden med atomkreft og tuberkolose på leveren, så jeg slapp heldigvis skole i dag.

Heller det enn Gonorè! HÅ! Rim og shit!

Ja, det tenker jeg mye på. Skikkelig flaks, liksom.

dakar :hm:

Takk!

Skrevet
Zå zupert. Jeg ligger fremdeles for døden med atomkreft og tuberkolose på leveren, så jeg slapp heldigvis skole i dag.

Uff da. Du får ha god bedring. Har du noen til å ta vare på deg i dag da?

Skrevet
Kom til Steinkjer og hjelp meg med å sjenke Sjur.

Veit det er litt lenge siden quote, men.

Ja det jeg hadde tenkt til så skal vi ta tattoo osv.

Skrevet
Strålende? O_o

Var oppe hele natten og så på Superbowl. worth it? hell yeah!

Enig! Artigere sport enn jeg trodde.

TV'en var okkupert da jeg skulle ned å se det igår kveld, så tok heller kvelden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...