Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Superstrålende? Tja, sov 2 timer, på skolen i 1,5, fant ut at jeg hadde igjen cash på kontoen, kjøpte mat så jeg har til resten av uka, samt snus, siden det er en tier billigere (elns) enn sigaretter og nå sitter jeg og ser på tutorials / hører på Beatles / leser tegneserier, så joda. Det er sikkert superstrålende. ^^
Mephistopheles Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ikkje superstrålande, men relativt fin. Fyrste vårdagen her i Stavanger, sola skin og det er mogleg å bevega seg utandørs utan jakke. Akkurat det er superstrålande, og under normale omstende hadde det vore tyngre på vektskåla som avgjer dagsformen min.
Aleks Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Noen som vet om en plass rundt Oslo S der de selger Sølv-teip? Skal fikse pc'en min.
Slurpee Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Strålende? O_o Var oppe hele natten og så på Superbowl. worth it? hell yeah!
Herr Brun Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Prøvd Bunnpris inne på Oslo S? Bunnpris her har sølvteip, i alle fall. Har alle en superstrålende dag daaa? Meh.
Aleks Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Prøvd Bunnpris inne på Oslo S? Bunnpris her har sølvteip, i alle fall. Takker, skal innom der seinere idag så skal se da
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Har alle en superstrålende dag daaa? Jaaaa, absolutt. Jeg er eneste som jobber på verkstedet i dag, og det er heldigvis ikke så mye å gjøre. Så jeg sitter her og skanner og prøver finne ut av hva som er feil med en PC vi fikk inn i stad. Også går tida kjempefort, så om null komma niks skal jeg møte verdens fineste Ida. Aleksmy!: Hvis ikke så er det Claes Ohlson øverst på Oslo City, der har de det. Endret 8. februar 2010 av bazukh
Lemon Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Zå zupert. Jeg ligger fremdeles for døden med atomkreft og tuberkolose på leveren, så jeg slapp heldigvis skole i dag.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ikke mye å gjøre idag gitt... Ferdig med rapport f.eks.
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg digger tegneserien Valhall, nettopp lest det nyeste albumet. Fantastisk! Gir meg lyst til å dra tilbake til Orkanger for å oppdrive de andre jeg har liggende der, selv om det er lettere sagt enn gjort.
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Zå zupert. Jeg ligger fremdeles for døden med atomkreft og tuberkolose på leveren, så jeg slapp heldigvis skole i dag. Heller det enn Gonorè! HÅ! Rim og shit!
NikkaYoichi Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Høres ut som for meg at magen stikker litt for langt frem under matlagingen... Jeg tenkte det, men sa det ikke høyt. Jeg er litt trøtt, så på Super Bowl i natt.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg digger tegneserien Valhall, nettopp lest det nyeste albumet. Fantastisk!Gir meg lyst til å dra tilbake til Orkanger for å oppdrive de andre jeg har liggende der, selv om det er lettere sagt enn gjort. Faktisk en veldig bra tegneserie!
Balli Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Zå zupert. Jeg ligger fremdeles for døden med atomkreft og tuberkolose på leveren, så jeg slapp heldigvis skole i dag. dakar
Zlatzman Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Strålende? O_oVar oppe hele natten og så på Superbowl. worth it? hell yeah! Enig! Artigere sport enn jeg trodde.
Lemon Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Zå zupert. Jeg ligger fremdeles for døden med atomkreft og tuberkolose på leveren, så jeg slapp heldigvis skole i dag. Heller det enn Gonorè! HÅ! Rim og shit! Ja, det tenker jeg mye på. Skikkelig flaks, liksom. dakar Takk!
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Zå zupert. Jeg ligger fremdeles for døden med atomkreft og tuberkolose på leveren, så jeg slapp heldigvis skole i dag. Uff da. Du får ha god bedring. Har du noen til å ta vare på deg i dag da?
Petter Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Kom til Steinkjer og hjelp meg med å sjenke Sjur. Veit det er litt lenge siden quote, men. Ja det jeg hadde tenkt til så skal vi ta tattoo osv.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Strålende? O_oVar oppe hele natten og så på Superbowl. worth it? hell yeah! Enig! Artigere sport enn jeg trodde. TV'en var okkupert da jeg skulle ned å se det igår kveld, så tok heller kvelden.
Anbefalte innlegg