Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er ikke sint jeg. Lurer bare på hvorfor det heter amerikansk fotball når man egentlig bare bruker hendene. :)
Like idiotisk som at den ene personen på hvert lag har lov til å bruke hendene i vanlig fotball. Det heter jo ikke håndball!

Nå er det ikke kun en spiller som får bruke hendene i am. fotball, så blir feil sammenligning. Vi hadde fått ishockey-sifre i fotball dersom det ikke hadde vært noen keeper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I min mening så er fotball overkommersialisert og ødelagt.

Hadde spillere vært solgt og byttet på samme prisnivået som i håndball og sendetider + markedsføring for fotball vært på det samme nivået, så hadde jeg kanskje brydd meg.

Endret av Campin Carl
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Jobb intervju i morgen.. Gruer meg litt, har ikke jobbet på over 2 år så blir spennende å se om det går denne gang.

Lykke til. HVilken jobb er det?

Skrevet
Jobb intervju i morgen.. Gruer meg litt, har ikke jobbet på over 2 år så blir spennende å se om det går denne gang.

Lykke til. HVilken jobb er det?

Er noe utleie greier som Maler. Sto i utlysningen at det var gode lønnsbetingelser, så da slo jeg til å skrev en søknad.

Håper virkelig jeg får jobben, Er noe små lei av å bare gå å trø hele dagen.

Skrevet
Er noe utleie greier som Maler. Sto i utlysningen at det var gode lønnsbetingelser, så da slo jeg til å skrev en søknad.

Håper virkelig jeg får jobben, Er noe små lei av å bare gå å trø hele dagen.

Kommer til å gå strålende skal du se :)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Den blir veldig lang. Allerede i starten får de seg selv til å framstå som verdens største begivenhet. Som om hele kina sitter klistret forran tvn og jubler :p

Skrevet
Den blir veldig lang. Allerede i starten får de seg selv til å framstå som verdens største begivenhet. Som om hele kina sitter klistret forran tvn og jubler :p

Ingen bombe det...

Ettersom Champions League finalen hadde flere seere enn dem så må jo de få seg selv til å virke bedre igjen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...