Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 For noe dritt. Kan man få noe mer klisjé-dritt enn den "My Heart Is Yours"-sangen mon tro? Hmm.
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Gawd, Lordi. Jeg husker fremdeles latterkrampen jeg fikk da jeg så dem på scenen. "HARD ROCK HALLELUJAH!" Jeg tror jeg må nesten må høre på den nå.
NikkaYoichi Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hmz, må vel teste Voddler. Noen erfaringer? Voddler er digg. Noen som har slik invite til Voddler?
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 For noe dritt. Kan man få noe mer klisjé-dritt enn den "My Heart Is Yours"-sangen mon tro? Hmm. Enig. A1 burde ha vunnet. menmen
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Didrik får vel kose seg i finalen, da. Han synger jo pent og har en Andrew Lloyd Webber-ish fløtesang.
Eirik Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hmz, må vel teste Voddler. Noen erfaringer? Voddler er digg. Og jævla digert. Er det virkelig 13gb, eller er det bare avsatt plass til streamede filmer?
Slurpee Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Det er flaut at han didrik (?) vinner.. Han kan jo ikke synge..
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Der var det gjort. Damn. Synd at Norge vil stille internasjonalt med en barnehagesang. Endret 6. februar 2010 av The Prophet
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Sukk. Norge gjør seg klar for nye ørti år uten vinning i MGP ved å legge listen under gulvet.
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Går rybak ALLTID i skinnvest? Skulle tro han var trønder, jo. Endret 6. februar 2010 av Bytex
christinahk Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Han som leder har ingen sjans i havet uansett internasjonalt. Det er altfor standard og det forsvinner bare i mengden. Vel, Norge har neppe råd til å arrangere Eurovision i 2011 også, så det er vel ett fett Er bare glad vi ikke dummer oss komplett ut jeg.
Tunky Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Jepp. Norge kan ikke tenke taktisk. De andre har ikke sjanse i den internasjonale. Særlig ikke klisjesangen "My heart is yours". Den forsvinner bare i mengden av dårlige autotune-MGP-sanger. Han sang ikke spesielt pent en gang så vidt jeg husker. Jeg skrudde ned da han sang, men såvidt jeg husker sang han til tider falskt. Christina: Du vet at metal er Norges største eksportvare innen musikk? Større enn alt annet. Det er ikke å "drite oss ut" å sende et metalband til finalen. Endret 6. februar 2010 av Knewt
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Vel, Norge har neppe råd til å arrangere Eurovision i 2011 ehhmm? Vil vel tro vi har det, men takk og lov at vi ikke skal bruke penger på noe verdiløst dritt enda et år. Så på en måten er det bra at KoK ikke vant. Uansett er han Didrik-fyren definisjonen på klisjé. Endret 6. februar 2010 av The Prophet
Mephistopheles Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Gjekk med overlegg glipp av heile MGP, har kosa meg med Don Rosa-samlinga mi, og ein pose med Knott. Livet kunne vore verre.
Sondre Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hmz, må vel teste Voddler. Noen erfaringer? Voddler er digg. Og jævla digert. Er det virkelig 13gb, eller er det bare avsatt plass til streamede filmer? Min er bare på 1,45gb.
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg liker det at norske ungdommer tror at Norge mangler penger til noe som helst. Eneste grunnen til at media klager på pengebruken til Eurovision er jo fordi det sikkert aldri skal brukes igjen siden vi sender søppel til konkurransen. xD
Anbefalte innlegg