Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gawd, Lordi. Jeg husker fremdeles latterkrampen jeg fikk da jeg så dem på scenen.

"HARD

ROCK

HALLELUJAH!"

Jeg tror jeg må nesten må høre på den nå.

Skrevet
Hmz, må vel teste Voddler. Noen erfaringer?

Voddler er digg.

Og jævla digert. Er det virkelig 13gb, eller er det bare avsatt plass til streamede filmer?

Skrevet
Han som leder har ingen sjans i havet uansett internasjonalt. Det er altfor standard og det forsvinner bare i mengden.

Vel, Norge har neppe råd til å arrangere Eurovision i 2011 også, så det er vel ett fett :) Er bare glad vi ikke dummer oss komplett ut jeg.

Skrevet (endret)

Jepp. Norge kan ikke tenke taktisk. De andre har ikke sjanse i den internasjonale. Særlig ikke klisjesangen "My heart is yours". Den forsvinner bare i mengden av dårlige autotune-MGP-sanger. Han sang ikke spesielt pent en gang så vidt jeg husker. Jeg skrudde ned da han sang, men såvidt jeg husker sang han til tider falskt.

Christina: Du vet at metal er Norges største eksportvare innen musikk? Større enn alt annet. Det er ikke å "drite oss ut" å sende et metalband til finalen.

Endret av Knewt
Skrevet (endret)
Vel, Norge har neppe råd til å arrangere Eurovision i 2011

ehhmm? Vil vel tro vi har det, men takk og lov at vi ikke skal bruke penger på noe verdiløst dritt enda et år. Så på en måten er det bra at KoK ikke vant. Uansett er han Didrik-fyren definisjonen på klisjé.

Endret av The Prophet
Skrevet
Hmz, må vel teste Voddler. Noen erfaringer?

Voddler er digg.

Og jævla digert. Er det virkelig 13gb, eller er det bare avsatt plass til streamede filmer?

Min er bare på 1,45gb.

Skrevet

Jeg liker det at norske ungdommer tror at Norge mangler penger til noe som helst. Eneste grunnen til at media klager på pengebruken til Eurovision er jo fordi det sikkert aldri skal brukes igjen siden vi sender søppel til konkurransen. xD

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...