Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg i kveld. Det er ganske deprimerende at alle MSN-kontaktene mine er avlogget. Får inntrykk av at ale jeg kjenner gjør noe artig i kveld mens jeg bare sitter foran PC'en/PS3'en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kjeder meg i kveld. Det er ganske deprimerende at alle MSN-kontaktene mine er avlogget. Får inntrykk av at ale jeg kjenner gjør noe artig i kveld mens jeg bare sitter foran PC'en/PS3'en.

2nd that. :(

Skrevet

Greit nok at man ikke "skal" like sånt som Korslaget, men dette er faen meg det kuleste jeg har sett/hørt på lang tid. Jeg digger Which Witch. Spesiellt mot slutten.

Skrevet (endret)

I know, Carl Orff ruler. Men jeg forventet ikke å se noe så heftig på NRK en fredagskveld heller. Which Witch medleyen var bra nok :)

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Rock+Opera er en av de kuleste norske platene evarr. Og Which Witch kom for fullt i 1992 når jeg gikk i 8.klasse og syns det var det tøffeste jeg hadde hørt.

Endret av Bytex
Skrevet

2nd that. :(

Hvorfor skriver du aldri til meg, da, bitch?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...