Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Må... ha.. duroferon. Må... ha... hva enn jeg fikk i går mot smertene som går fra tærne og opp mot knærne for hvert skritt jeg tar :| Hadde vært flott å ha noe som fiksa smertene i øynene som kommer fra kombinasjonen tretthet og det å lete etter akkurat min avatar på den gedigne collagen til fargoth :|
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Det er veldig godt nivå på Amandusfilmene i klassen! Kan vi ende opp med en nominasjon mon tro? Skjer folkens?
Aleks Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Skjer folkens?Ser på Caprica. Ser på True Blood.
Wiciwato Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hvorfor er det så vanskelig å forstå at jeg skal ha plain, jeg skal ha PLAIN! cheeseburger. Folka på McDonalds er så utrolig inkompetente.
Petter Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Skjer folkens?Ser på Caprica. Ser på True Blood. Skal snart se Battlestar galactica
Perrern Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Herregud, det er så jævlig varmt på klasserommet, alikevel sitter folk å bare: Det er varmt!!! -.-...
Olum Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Skjer folkens?Ser på Caprica. Ser på True Blood. Skal snart se Battlestar galactica Hører på et langt foredrag fra en fra Amnesty.
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Skjer folkens?Ser på Caprica.Ser på True Blood.Skal snart se Battlestar galacticaHører på et langt foredrag fra en fra Amnesty.Spiser pizzarester.
Aleks Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Skjer folkens?Ser på Caprica.Ser på True Blood.Skal snart se Battlestar galacticaHører på et langt foredrag fra en fra Amnesty.Spiser pizzarester. Skal snart lage egg.
Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Skjer folkens? Maya. Hvorfor er det så vanskelig å forstå at jeg skal ha plain, jeg skal ha PLAIN! cheeseburger. Folka på McDonalds er så utrolig inkompetente. Sånn går det når du spiser mat fra McD
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hvorfor er det så vanskelig å forstå at jeg skal ha plain, jeg skal ha PLAIN! cheeseburger. Folka på McDonalds er så utrolig inkompetente. Du skulle ha uten agurk altså?
Herr Brun Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hvorfor er det så vanskelig å forstå at jeg skal ha plain, jeg skal ha PLAIN! cheeseburger. Folka på McDonalds er så utrolig inkompetente. De bare prøver å få deg til å innse fakta, nemlig at salat, dressing, løk og sylteagurk er det som gjør burgeren god
Shikaru Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 jeg har verdens kuleste lærer og director de to ukene her omg
Slurpee Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Skjer folkens?Ser på Caprica. artig serie sett de to første episodene.
Shikaru Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 .lto?Å Frel skjer det noe spennende i dag a? jeg skal sove godt til kvelden
Anbefalte innlegg