Slimda Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg burde virkelig ikke har drukket for mye i går. Skole+hangover er veldig lite gøy.Jeg er så glad at jeg aldri får hangovers. Alkohol er som gift, og gift vil jeg ikke ha.
Petter Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 godt at jeg drikker for både meg og Slimda da. Fylla hver helg i hele Januar
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sier han med faulty termostat. Fnis, prioriteringer.
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Åh herregud! LØM-fag på skulen, med SOFT-analyse og alt det morosame det tek med seg. På toppen av det heile er eg på etterskot med innleveringar og har ein overhengande fare for eit samlivsbrot med tilhøyrande barnefordelingsak på toppen av det heile. Hurra! Vær så snill nokon: Kom med noko verre, så eg kan godte meg over ein verre skjebne... Du kan få en trøstekos? :\
Petter Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sier han med faulty termostat. Fnis, prioriteringer. Jeg har termostaten, men har ikke orket å bytte den enda, fordi har ikke noe sted å skru.
Tunky Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Kristendomskunnskap er et kjedelig fag. Så synd det er obligatorisk her på skolen.
Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg burde virkelig ikke har drukket for mye i går. Skole+hangover er veldig lite gøy.Jeg er så glad at jeg aldri får hangovers. Alkohol er som gift, og gift vil jeg ikke ha. Jeg får heller ikke hangovers. Vel, relativt sjelden i alle fall. Er vel noe sånt som 1-2 ganger i året. Til tross for at jeg drekker som en svamp i perioder, og andre perioder er jeg bare hyppig med ranglene mine. Noen vil kanskje tro at det er fordi jeg drikker så mye at jeg ikke blir fyllesjuk, men dette har vedvart i flere år, siden før jeg begynte å drikke usunt mye i perioder Hva enn det er, er jeg glad for at det er sånn, dog, jeg er ikke like glad for det at jeg aldri har råd til å drikke meg helt "neåt", da jeg føler det er tåpelig å bruke over 1000 kr på byen på en kveld, bare på drinker, og generelt.
MrLeftfield Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Kristendomskunnskap er et kjedelig fag. Så synd det er obligatorisk her på skolen. Jeg syns alt som har med religion å gjøre burde ikke være obligatorisk. Man skal ha et valg!
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sier han med faulty termostat. Fnis, prioriteringer. Jeg har termostaten, men har ikke orket å bytte den enda, fordi har ikke noe sted å skru. Kom hit, jeg har garasje.
Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Åh herregud! LØM-fag på skulen, med SOFT-analyse og alt det morosame det tek med seg. På toppen av det heile er eg på etterskot med innleveringar og har ein overhengande fare for eit samlivsbrot med tilhøyrande barnefordelingsak på toppen av det heile. Hurra! Vær så snill nokon: Kom med noko verre, så eg kan godte meg over ein verre skjebne... Uhm, jeg mangler 2 hele fag, det ene finnes ikke lenger, 4 eksamener og en bachelor, som jeg må ta opp igjen neste år. Jeg får mest sannsynlig ikke støtte fra Lånekassen heller, ifg. et par av lærerene mine, så da føler jeg meg maks fucked up og håper jobbmarkedet på Steinkjer blir større til da. Men så igjen, jeg slipper heldigvis unna samlivsbruddet og barnefordelingssaken, så ... Og så har jeg tatt meg vann over hodet på denne viktige innleveringen i 3D da, men det er bare noe jeg har innfunnet meg med at jeg må klare å komme gjennom, koste hva det koste vil.
Petter Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sier han med faulty termostat. Fnis, prioriteringer. Jeg har termostaten, men har ikke orket å bytte den enda, fordi har ikke noe sted å skru. Kom hit, jeg har garasje. Skal ta det i vinterferien tror jeg hvis jeg gidder å rydde garasjen å sette på varmen.
Niqābninja Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Jeg syns alt som har med religion å gjøre burde ikke være obligatorisk. Man skal ha et valg! Hvorfor det? Mener du virkelig at det ikke kan komme noe godt ut av kunnskap om de forskjellige religionene? Endret 1. februar 2010 av bazukh
Aleks Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hvorfår har vi prosjektarbeid om en Dansk bok i Norskfaget? Makes no sense...
MrLeftfield Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Uhm, jeg mangler 2 hele fag, det ene finnes ikke lenger, 4 eksamener og en bachelor, som jeg må ta opp igjen neste år. Hadde du bare lagt deg ordentlig og hang her mindre så hadde du hatt mer tid og energi til å faktisk drive med utdanning. </dagens moralpreken>
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Å lære om religion er viktig, og burde så absolutt være obligatorisk. For muslimer og.
MrLeftfield Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg syns alt som har med religion å gjøre burde ikke være obligatorisk. Man skal ha et valg! Hvorfor det? Mener du virkelig at det ikke kan komme noe godt ut av kunnskap om de forskjellige religionene? Å lære om religion er viktig, og burde så absolutt være obligatorisk. For muslimer og. L2Read Kristendomskunnskap er et kjedelig fag. Så synd det er obligatorisk her på skolen. Og, uansett, for en som er en "man of science" så blir det høyst provoserende å sitte og høre noen prate om en viss kis i himmeln som passer på alt du gjør og som smekker deg på pungen om du skulle finne på å ha en tanke om å ta på deg selv. Fuck THAT shit.
Aleks Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Så du mener man skal putte religion under en stol og ignorere alle saker skapt av den?
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg er en "woman of science", men jeg klarer helt fint å lære om religioner uten å bli kjempesur. Kristendomskunnskap, derimot, er et veldig mye verre fag. Skjønt, jeg hadde "Kristendom" som fag på barne- og ungdomsskolen, og lærte mer om andre religioner (og LotR og Narnia) enn folk som gikk på offentlige skoler. Nevnte jeg at jeg gikk på katolsk skole fra 1-10?
Aleks Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Når jeg sa skapt så mener jeg hva mennesket har gjort for den, ikke hva en mulig gud har gjort for oss.
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Å lære om religion er viktig, og burde så absolutt være obligatorisk. For muslimer og.Enig. Med en liten korreksjon. Å lære om livssyn bør være obligatorisk. Desverre mener jeg dagens ordning ikke holder mål. Alt for fokusert på kristendommen. Jeg er av generasjonen som fremdeles kunne velge livssynsundervisning som et alternativ på grunnskolen. Det faget burde etter min mening tatt over for kristendomsfaget da det ble reformert. Slik det er nå så lærer man f.eks. ikke om ikke-religiøse livssyn før siste halvdel av siste skoleåret. edit: Just to be clear så snakker jeg om den offentlige skolen. Ikke eventuelle privatskolers opplegg da jeg ikke kjenner til de. Endret 1. februar 2010 av L4r5
Anbefalte innlegg