MrLeftfield Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg kom meg aldri i seng og skal opp om 3 timer.Sitti og lekt med et tegnebrett og sett Bones hele natta, vært trett hele tiden idiot.
Aleks Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Da var det å slappe av og se på House, så skal jeg i norsktimen så har jeg fri resten av dagen
Sleuth Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Da var det å slappe av og se på House, så skal jeg i norsktimen så har jeg fri resten av dagen Hater deg
Niqābninja Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Skulle det være en dårlig egenskap? Når man har dårlig tid, så :---D
Aleks Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Da var det å slappe av og se på House, så skal jeg i norsktimen så har jeg fri resten av dagen Hater deg Kristendom er jo bedre enn House da
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Da var jeg påmeldt til Fritt Ords ungdomskonkurranse. Gush. Det og særemne samme måneden kommer til å gjøre meg ca. død i mars.
Natrich Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Da var det plutselig februar! Yay! Jeg har bursdag snart
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Da var dagens arbeidstimer ferdig! Eller var to timer med filmen "Folk flest bor i Kina" som forresten var en god film! Kudos til filmskaperen.
Mephistopheles Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Åh herregud! LØM-fag på skulen, med SOFT-analyse og alt det morosame det tek med seg. På toppen av det heile er eg på etterskot med innleveringar og har ein overhengande fare for eit samlivsbrot med tilhøyrande barnefordelingsak på toppen av det heile. Hurra! Vær så snill nokon: Kom med noko verre, så eg kan godte meg over ein verre skjebne...
Slurpee Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Vær så snill nokon: Kom med noko verre, så eg kan godte meg over ein verre skjebne... umh. Jeg er blakk
Slimda Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Åh herregud! LØM-fag på skulen, med SOFT-analyse og alt det morosame det tek med seg. På toppen av det heile er eg på etterskot med innleveringar og har ein overhengande fare for eit samlivsbrot med tilhøyrande barnefordelingsak på toppen av det heile. Hurra! Vær så snill nokon: Kom med noko verre, så eg kan godte meg over ein verre skjebne... Hører Haiti har det koselig nå for tiden.
Petter Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Meh, vi har fått inn flere maskiner idag en i hele forrige uke.
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Maskiner? Petterfail . jeg sitter å tasser på lageret.
Datasmurf Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg er trett :| La meg 7:30, sto opp 9:30, nå er jeg på skolen Jeg kom meg aldri i seng og skal opp om 3 timer.Sitti og lekt med et tegnebrett og sett Bones hele natta, vært trett hele tiden idiot. Tell me about it -_-
Olum Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 God morgen folket Jeg burde virkelig ikke har drukket for mye i går. Skole+hangover er veldig lite gøy.
Anbefalte innlegg